Ik kreeg laatst een mailtje van de Wehkamp.nl, getiteld "Alsjeblieft 7,50 korting!". In de mail stond:
Kreeg ik laatst een mailtje van Wehkamp getiteld "aanmaning", voor een bedrag van EUR 7,50. Ik dacht weer aan een of andere spammail van hun en besteede er geen aandacht aan.
Ligt er nu een brief in de brievenbus met acceptgiro "omdat de waardebon niet voor xx juli is verzilverd wordt deze in rekening gebracht"
Wat zijn dat voor rare praktijken van Wehkamp.nl? Ik zal vast niet de enige zijn die hier "intrapt"? Gelijk maar even een mail gestuurd dat ik die EUR 7,50 niet ga betalen en er verder ook geen aandacht meer aan ga schenken (een aanget. brief kost al 6 euro ofzo).
Dus ik naar wehkamp, kijken of er een leuk product tussen zit, gooi het product in het winkelmandje (een xbox spelletje oid) en voer de code in (had reeds eerder iets besteld, dus heb met mijn gegevens ingelogd). Vanwege de verzendkosten en de hoge prijs van het product vergelijken met bol.com enzo heb ik mezelf toch maar bedacht en de boel geannuleerd. Ik heb dus ook geen product ontvangen en niets betaald!Zo werkt het
1. ga naar wehkamp.nl
2. plaats je bestelling in je winkelwagentje
3. voer bij stap 3 je waardebon in
De korting wordt direct verrekend!
Kreeg ik laatst een mailtje van Wehkamp getiteld "aanmaning", voor een bedrag van EUR 7,50. Ik dacht weer aan een of andere spammail van hun en besteede er geen aandacht aan.
Ligt er nu een brief in de brievenbus met acceptgiro "omdat de waardebon niet voor xx juli is verzilverd wordt deze in rekening gebracht"
Wat zijn dat voor rare praktijken van Wehkamp.nl? Ik zal vast niet de enige zijn die hier "intrapt"? Gelijk maar even een mail gestuurd dat ik die EUR 7,50 niet ga betalen en er verder ook geen aandacht meer aan ga schenken (een aanget. brief kost al 6 euro ofzo).
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1