Helderheid en contrast instellen

Pagina: 1
Acties:

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ik heb een oude medion laptop (win 2030) met daarin een Ati 9700 mobility.

Drivers worden alleen geleverd voor XP. Daar had ik de beschikking over een handig programma van ATI om met schuifjes contrast en helderheid in te stellen. Dat is broodnodig, want ik heb er een extern beeldscherm aan hangen dat normaal veel te helder is.

Nu heb ik windows 7 geïnstalleerd, en dat handige ATI beeldscherminstellingsprogramma kan niet worden geïnstalleerd.

Weet iemand een programma dat gaat werken, want met de knopjes op de monitor is het maar onhandig en ik krijg geen goed resultaat.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-02 11:34

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Als je de ati drivers hebt geinstalleerd dan kun je proberen om atitools te installeren en daarmee het contrast te regelen ;)

www.maartendeboer.net

• Reepje
  • Niet online
Maar dat is het nu net: er zijn geen drivers....althans niet van medion. Heb wel de 10.7 geprobeerd van Ati zelf, die lijkt te installeren maar daarna is er niets van terug te vinden, zelfde verhaal met atitools.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-02 17:39

InFamous

excommunicado

probeer is om de originele driver te installeren in compatibiliteitmodus en dan xp selecteren rechts klikken op het programmatje en dan eigenschappen misschien lukt dat?

Formerly known as Ragdoll

• Reepje
  • Niet online
Ati tray tools installeert dus wel, en doet het.

Ben weer helemaal tevreden.