Toon posts:

Probleempie met Counterstrike.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het volgende: ik heb 2 pc's op mn kamer staan, en ik vind het altijd leuk om CS tegen een ander te spelen.

nou is het probleem, dat wanneer de snelste pc een LAN server start, en de andere pc wil inloggen, dat deze dan geen verbinding kan maken met de server. en bij de server in het console staat dan ook "player timed out"

Dit zijn de specs:

Server - P3-500, 128mb, Matrox G400 32MB AGP Dualhead.
Client - AMD K6-2 450@500, 64Mb, Diamond Monster 3D 8mb.

dus hoe los ik dit op? want ik wil met die AMD ook naar een lanparty binnenkort. maar wat heb ik eraan als ie niet kan inloggen?

Greetz..
ELITE

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :?

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tja, gebruik je goeie ip, goeie port, heb je een firewall??

Verwijderd

Topicstarter
goede ip, goede port, en geen firewall..

hij logt wel in, alleen dan krijgt ie een "timeout" misschien duurt het laden te lang?

Verwijderd

Ik heb samen met mijn 13 broertjes ook een LAN thuis, en wij kunnen altijd CS doen.heb je je netwerk wel goed ingesteld?
Heb je dus ook netbue, ipx/spx enzo? EN natuurlijk tcp/IP? Heb je een goedsubmask? Etc etc, dit zijn allemaal vragen die je dan moet nagaan voordat je luek CS kan gaan spelen
:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik gebruik netbui nooit..

Lukt het wel om andersom te connecten, andere pc server..

Kan die pc wel connecten op een dedicated server ?

Hoeveel secondes duurt het voordat er staat: connection accepted ofzo..

Dat moet op lan maar een paar zijn...

Verwijderd

13 broertjes!!!

Verwijderd

Topicstarter
alles is goed ingesteld.. heb TCP-IP en IPX/SPX hij krijgt wel verbinding.. (precashing etc..) maar als je dan op de server console kijkt.. (andere pc dus) dan zie je ineens "player timed out" en dan zie je op de AMD (client) dat ie snel terug naar LAN scherm gaat, en staat er.. Could Not Complete Connection attempt.

maar het is nix hardware matigs.. want vroeger deed ie het wel met CS. owja trouwens.. TFC en gewoon halflife werken WEL!

Verwijderd

Op maandag 12 maart 2001 19:05 schreef SuB het volgende:
13 broertjes!!!
14 computers!!! :P

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op dinsdag 13 maart 2001 01:10 schreef minus0ne het volgende:

[..]

14 computers!!! :P
Dus ook }:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O}:O :P

Enne, jij daar: die bak is niet erg rap en heeft 64 mb. Probeer eens meteen na de eerste mislukte connection attempt opnieuw in te loggen. Dan zit het grootste gedeelte van de recources al in de cache, en gaat het 3x sneller.

Mijn bak had eerst ook 64 mb (Celeron 333 @ 416) en soms moest ik ook meerdere keren inloggen. Hij heeft 120 seconden om alles in te laden, als je dat niet redt, krijg je ene timeout.

Ik denk dat je ook een slome HDD hebt...
Gewoon stug doorgaan, lukt vanzelf.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Pagina: 1