• Draakje1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-03-2023
Beste Allemaal,

Mijn nexus is dus nu kapot en ik wil dat die gerepareerd wordt... wat nu dus het probleem is is dat ik op geen mogelijke manier contact op kan nemen met HTC, wordt niet gereageerd op mails, telefoon kom je meteen in een wachtmuziekje en na 2,5 minuut wordt de verbinding gewoon verbroken...

Iemand nog een ander nummer/werkzaam binnen HTC die mij kan helpen???

• feelthepower
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:08
Welke mailadressen en telefoonnummers heb je geprobeerd?

http://www.htc.com/www/support/nexusone/

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.htc.com/www/support/nexusone/

Hier hebben ze niet eens een telefoonnummer staat voor Nederland :P

Anders deze?
http://www.htc.com/www/support/nexusone/contactus.aspx

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 20:20

DjVe

Hatsaflats!

contact opnemen met de shop waar hij gekocht is?

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-09 19:44

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Valt je HTC nog onder garantie, zo ja dan moet je helemaal niet bij HTC zelf zijn maar bij jouw leverancier. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Draakje1
_Dune_ schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:06:
Valt je HTC nog onder garantie, zo ja dan moet je helemaal niet bij HTC zelf zijn maar bij jouw leverancier. :)
ik heb het gewone Nederlandse nummer geprobeerd ... 020-7157310 > deze word dus opgehangen na 2,5 minuut naar een stom muziekje te hebben geluisterd..

De telefoon is via Engeland naar Nederland geimporteerd en omdat ik zelf het glaasje heb vervangen zal deze dus niet onder de garantie vallen (wat me verder ook niks uitmaakt, ik wil hem gewoon gemaakt hebben!)

Heb net ook geprobeerd de HQ te bereiken... maar daar word gezecht dat er geen mensen bereikbaar zijn en word de verbinding verbroken :( ... ligt het nou aan mij of verkeerd HTC in een crisis?

Dacht dat ze zo lekker bezig waren... de klantenservice is dus niet echt om over naar huis te schrijven :(

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:17
Draakje1 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:14:
[...]

ik heb het gewone Nederlandse nummer geprobeerd ... 020-7157310 > deze word dus opgehangen na 2,5 minuut naar een stom muziekje te hebben geluisterd..

De telefoon is via Engeland naar Nederland geimporteerd en omdat ik zelf het glaasje heb vervangen zal deze dus niet onder de garantie vallen (wat me verder ook niks uitmaakt, ik wil hem gewoon gemaakt hebben!)

Heb net ook geprobeerd de HQ te bereiken... maar daar word gezecht dat er geen mensen bereikbaar zijn en word de verbinding verbroken :( ... ligt het nou aan mij of verkeerd HTC in een crisis?

Dacht dat ze zo lekker bezig waren... de klantenservice is dus niet echt om over naar huis te schrijven :(
En als je nu eens langs de shop gaat of belt, waar je hem van hebt :?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:52

Croga

The Unreasonable Man

Draakje1 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:00:
Mijn nexus is dus nu kapot en ik wil dat die gerepareerd wordt... wat nu dus het probleem is is dat ik op geen mogelijke manier contact op kan nemen met HTC, wordt niet gereageerd op mails, telefoon kom je meteen in een wachtmuziekje en na 2,5 minuut wordt de verbinding gewoon verbroken...
Waarom is dit een probleem?

Jij wilt dat je telefoon gerepareerd wordt. Dat kan. Dan moet je naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en aangeven dat het apparaat niet doet wat er bij verkoop beloofd is en dat jij verwacht dat ze dat gaan herstellen.

Jij hebt helemaal geen overeenkomst met HTC. HTC heeft dus helemaal niets met jou te maken en daarom krijg je ook geen contact met ze.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 23:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hij zegt toch dat hij uit Engeland komt? Gaat hij daar even langs :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Draakje1
Croga schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:19:
[...]

Waarom is dit een probleem?

Jij wilt dat je telefoon gerepareerd wordt. Dat kan. Dan moet je naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt en aangeven dat het apparaat niet doet wat er bij verkoop beloofd is en dat jij verwacht dat ze dat gaan herstellen.

Jij hebt helemaal geen overeenkomst met HTC. HTC heeft dus helemaal niets met jou te maken en daarom krijg je ook geen contact met ze.
Ik heb de telefoon dus via Engeland geïmporteerd uit oorspronkelijk de VS (enige optie in januari, via google.com/phone) .

Ik heb dus nu deze kapot is (nadat ik zelf een glaasje heb vervangen wat voor het touchscreen zit, waarna de telefoon nog even heeft gewerkt) wel degelijk iets te maken met HTC omdat zei de telefoon in elkaar hebben gezet... de fabrikant dus.. dat lijkt me dan toch de beste optie om de telefoon gerepareerd te krijgen.

• Draakje1
SinergyX schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:20:
Hij zegt toch dat hij uit Engeland komt? Gaat hij daar even langs :P
ja idd... dan koop ik wel een nieuwe

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Draakje1 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:29:
[...]

Ik heb de telefoon dus via Engeland geïmporteerd uit oorspronkelijk de VS (enige optie in januari, via google.com/phone) .
Dan nóg moet je contact opnemen met google. Je hebt een overeenkomst met de partij die op de factuur staat, en dat is in dit geval níet HTC. Het is aan de door jou leverende partij om een niet-werkend apparaat te herstellen.
Ik heb dus nu deze kapot is (nadat ik zelf een glaasje heb vervangen wat voor het touchscreen zit, waarna de telefoon nog even heeft gewerkt) wel degelijk iets te maken met HTC omdat zei de telefoon in elkaar hebben gezet... de fabrikant dus.. dat lijkt me dan toch de beste optie om de telefoon gerepareerd te krijgen.
Toch niet, je moet aankloppen bij je leverancier, niet bij de fabrikant. De houding van HTC is derhalve ook niet heel vreemd, zij doen waarschijnlijk niet aan dergelijke consumentensupport, daar hebben ze hun retailers voor.

Gewoon een kwestie van eerst contact opnemen met de leverende shop, daarna je telefoon terugsturen naar die partij. Zij gaan dan je telefoon op hun beurt terugsturen naar HTC, omdat dat hún leverende partij is. Dat deze handelswijze voor jou op dit moment naar uitvalt, is het risico van grijze import ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Henk op 12-08-2010 17:38 ]

• Draakje1
Henk schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:36:
[...]

Dan nóg moet je contact opnemen met google. Je hebt een overeenkomst met de partij die op de factuur staat, en dat is in dit geval níet HTC. Het is aan de door jou leverende partij om een niet-werkend apparaat te herstellen.

[...]

Toch niet, je moet aankloppen bij je leverancier, niet bij de fabrikant. De houding van HTC is derhalve ook niet heel vreemd, zij doen waarschijnlijk niet aan dergelijke consumentensupport, daar hebben ze hun retailers voor.

Gewoon een kwestie van eerst contact opnemen met de leverende shop, daarna je telefoon terugsturen naar die partij. Zij gaan dan je telefoon op hun beurt terugsturen naar HTC, omdat dat hún leverende partij is. Dat deze handelswijze voor jou op dit moment naar uitvalt, is het risico van grijze import ;)
Heb nog even Gegoogled.. en er is dus een hele speciale Nexus one service.. die even gemaild en vrijwel direct mail terug :) .. de telefoon mag op worden gestuurd naar HTC in the UK (wel omweg maarja) hopen dat dit gaat werken...

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07 10:28

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb afgelopen weken veelvuldig contact gehad met HTC en meestal binnen 2 minuten geholpen, alleen 4 weken gelkeden moest ik vaak 15minuten wachten. gebeld met 020 nummer van de site.

Maar goed, je bent al geholpen

www.casarodriguillo.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybeP
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-08 18:13
Hey, mooi dat je het hebt gevonden. Kun je misschien nog even vertellen waar je die speciale Nexus one service hebt gevonden ? en is je telefoon nu gerepareerd ? na hoeveel dagen ?
Draakje1 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:49:
[...]

Heb nog even Gegoogled.. en er is dus een hele speciale Nexus one service.. die even gemaild en vrijwel direct mail terug :) .. de telefoon mag op worden gestuurd naar HTC in the UK (wel omweg maarja) hopen dat dit gaat werken...
Pagina: 1