Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Heey,

Ik heb nu de Sony Ericsson Satio maar ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon. Het is niet dringend dus ik was aan het kijken tussen nu en over 5 maanden. Hiertussen wil toch wel een nieuwe telefoon hebben. Zelf vind ik het te duur om een telefoon uit Amerika over te laten kopen en dan een abonnement erop te kopen, Zo'n toestel kost wel een 400/500 euro als het niet meer is.

Ik weet het, ik heb de Satio, een 12.1 megapixel camera, auto-focus en Xenon flitser zo'n camera ga je bij een telefoon het komende jaar niet beter zien. Hiervoor had ik een Nokia N82, 5 megapixel, Xenon flitser, Carl Zeiss lens. Naar mijn smaak ook een erg goede camera.

Nu ben ik een beetje opzoek naar een telefoon met een minstens zo goede camera als de N82 (indien mogelijk?) en een telefoon waar je lekker mee kunt internetten. Wil ik ook een vraag over stellen; Ik heb nu een aantal malen ge-internet met de Motorola Milestone van een vriend van me. Het QWERTY-toetsenbord is zo lekker met internetten. Nu is mij de vraag of een touchscreen ook lekker internet? Want met de Satio heb ik in haast ieder smsje wel weer een spelfout omdat ik net naast een toets druk of iets dergelijks. En bij een Qwerty toetsenbord heb ik dat niet. Daarnaast ben ik door de Milestone in contact gekomen met het Android besturingssysteem en dit bevalt me wel. Vooral omdat er zoóveel leuke gadgets voor zijn te vinden.

Nu jullie een beetje hebben gezien wat ik graag in een telefoon zie rest mij de vraag. Welke telefoon zou ik dan het beste kunnen kiezen uit de telefoons die nu al uit zijn of binnen een half jaar uitkomen?

Verwijderd

Ik zou bij de Media Markt zelf gaan kijken. Je moet die toestellen toch zien en voelen, niemand kan deze vragen voor jou beantwoorden. Als ik nu zeg dat een iPhone perfect is, komt er hierna een reply dat een Android toestel beter is etc. Lees je eens in op diverse topics over iPhone/Android/WM etc. en bepaal wat je zelf belangrijk vindt.....

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ik ben al bij verschillende telefoonwinkels geweest en heb de Samsung S, Xperia 10 etc. wel bekeken maar ik kan natuurlijk in een winkel niet weten of het lekker internet met een qwerty toetsenbord op het touchscreen lekker internet. Of welke camera nu een beetje goed is. Ik neigde na de Xperia X10 maar ik hoorde van de Hi verkoopster dat ze me dan liever een HTC Desire aanraadde.

Daarom heb ik liever deskundiger advies van een van jullie, dan een verkoopster met haar praatje.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Niemand kan jou vertellen of jij spelfouten gaat maken op een touchscreen, de een heeft daar meer last van dan de ander. De Motorola Milestone heeft bijvoorbeeld ook een touchscreen en dan probeer je dat ook eens, dan kun je zien wat je beter bevalt.

Het komt allemaal neer op persoonlijke voorkeur en daar kan niemand jou mee helpen. De een zegt dat het niet zo is en de ander merkt er vervolgens weer niks van. Schrijf je eisen en wensen op, maak een lijst van telefoons die daar aan voldoen en ga vervolgens reviews lezen. Daarnaast kun je bijvoorbeeld eens langsgaan bij de mediamarkt waar je de toestellen kunt proberen.Houdt je na je zoektocht nog specifieke vragen over waar je het antwoord niet op kunt vinden, dan staat het je vrij om daar een nieuw topic over te openen, deze gaat in elk geval op slot :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Dit topic is gesloten.