Video van Android-smartphone Dell Thunder duikt op

Pagina: 1
Acties:

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-10-2025
Beste Redactie,

Waarom wordt er voor de helft van het artikel aandacht besteed aan een ander model van Dell (Streak) inclusief specs etc? Ik zie de relevantie niet om specificaties uitgebreid te vertellen en door specs te noemen wek je de indruk dat de Thunder dezelfde specs zal hebben. Je ziet al tweakers reageren met waarom Dell slechts Android 1.6 op de Thunder zal zetten terwijl dit nooit aangekondigd is.

Ik begrijp dat jullie verwachten dat Tweakers goed moeten lezen, maar met het niveau van tegenwoordig kun je dat bijna niet verwachten.

Kunnen jullie het artikel ophelderen of inkorten?

Mvg,

Relief2009

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De informatie over de Thunder leek ons interessanter dan het recente nieuws over de Streak (DE-FR-VS-beschikbaarheid, Android 2.2), maar het was een mooie aanleiding om een update over dat model te geven. Volgens mij hoef je niet eens goed te lezen om het onderscheid te kunnen zien maar ik heb toch nog iets benadrukt dat Android 1.6 op de Streak betrekking heeft.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Even uit nieuwsgierigheid, maar zou je dit nog wat willen toelichten?
Ik begrijp dat jullie verwachten dat Tweakers goed moeten lezen, maar met het niveau van tegenwoordig kun je dat bijna niet verwachten.
Wij pretenderen een bepaalde doelgroep aan te spreken (en dat doen we ook :P). Dat blijkt onder meer door de mate van voorkennis die we soms veronderstellen, maar ook door te voorkomen dat we te snel vervallen in Jip & Janneke-taal :)