Ik ben 23 jaar en afgestuurd met een prof. bach. ICT.
Nieuwe technologieën interesseren me het meest. PC’s, HiFi, Fotografie, Multimedia, etc.
Ik werk graag gevarieerd en ik help de mensen graag.
Op dit moment lijkt me werken in de Fnac of Multimedia Markt de leukste soort job. Je krijgt er de kans om steeds met het nieuwste materiaal te werken en je helpt de mensen bij hun aankoop of je biedt algemene ondersteuning.
Ik heb enkel mijn twijfels over de doorgroeimogelijkheden op termijn enz.
Langs de andere kant heb ik ook interesse in webtechnologie.
ASP.NET C# om precies te zijn.
Een vaste job in die sector zie ik echter niet zitten.
Vooral de werkdruk en 9-5 achter een PC zitten en code schrijven spreekt me niet aan.
Mijn vraag is of er iemand nog andere (gelijkaardige) opties kent buiten IT-Support/Helpdesk, PC-winkel medewerker of verkoper in een grotere zaak zoals Multimedia Markt etc.
Wat is jullie advies ivm. werk?
Alvast bedankt voor je mening en hopelijk kan ik snel een keuze maken
Nieuwe technologieën interesseren me het meest. PC’s, HiFi, Fotografie, Multimedia, etc.
Ik werk graag gevarieerd en ik help de mensen graag.
Op dit moment lijkt me werken in de Fnac of Multimedia Markt de leukste soort job. Je krijgt er de kans om steeds met het nieuwste materiaal te werken en je helpt de mensen bij hun aankoop of je biedt algemene ondersteuning.
Ik heb enkel mijn twijfels over de doorgroeimogelijkheden op termijn enz.
Langs de andere kant heb ik ook interesse in webtechnologie.
ASP.NET C# om precies te zijn.
Een vaste job in die sector zie ik echter niet zitten.
Vooral de werkdruk en 9-5 achter een PC zitten en code schrijven spreekt me niet aan.
Mijn vraag is of er iemand nog andere (gelijkaardige) opties kent buiten IT-Support/Helpdesk, PC-winkel medewerker of verkoper in een grotere zaak zoals Multimedia Markt etc.
Wat is jullie advies ivm. werk?
Alvast bedankt voor je mening en hopelijk kan ik snel een keuze maken