Profiel wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:11

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Een kort vraagje/opmerking:

als je via My Tnet naar Profiel Bewerken gaat, is daar geen mogelijkheid om je signature en ondertitel te wijzigen. Maar als ik eerst naar MyReact ga, en dan op Wijzig Profiel klik, kom ik op een hele andere pagina om mijn profiel te wijzigen, inclusief de optie om signature en ondertitel te wijzigen! Wat is hiervoor precies de reden?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De traditionele scheiding tussen het forum en de frontpage. :) Deze twee schuiven langzamerhand steeds verder in elkaar, maar hier zie je iets dat nog niet geïntegreerd is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:11

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Topicstarter
Dirk schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:23:
De traditionele scheiding tussen het forum en de frontpage. :) Deze twee schuiven langzamerhand steeds verder in elkaar, maar hier zie je iets dat nog niet geïntegreerd is.
Oke vandaar! Ik zal vast niet de enige zijn die voor het eerst zijn signature wilt invullen/wijzigen, dus het is even zoeken. Zijn er plannen om dit in de toekomst volledig gelijk te trekken? :)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 14:44

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Odysseus253 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:28:
[...]

Oke vandaar! Ik zal vast niet de enige zijn die voor het eerst zijn signature wilt invullen/wijzigen, dus het is even zoeken. Zijn er plannen om dit in de toekomst volledig gelijk te trekken? :)
Als ik zo tussen de regels door lees, is het wel de bedoeling dat dat op den duur allemaal wordt samengevoegd. Het lijkt me alleen geen prioriteit :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.