Zoals de meeste van jullie nu wel weten, ben ik die gek met butaan/propaan koeling.
resultaaten behaald zover.
TB800@1000 vcore 1,55v full load -17c idle -22c... das leuk maar niet wat ik wilde.
oke mensen help help help!.
heo krijgen we die proc verder naar de -50c liefst nog lager natuurlijk, alles mag en alles is toegestaan! help mee! om een systeem te bedenken dat lager kan!,
iemand met een idee??? vertel het me (ons) en ik bouw het!.
heb zelf al een idee,
ik ben van plan om een nieuw koelblok te ontwerpen dat het mogelijk maakt om de propaan/butaan rechtstreeks op de core te spuiten, zonder dus koper of alu er tussen,
dat dit voordelen heeft hoef ik nie te vertellen zeker?
(buta/propa word -60 /-70c!.
maar het heeft ook een aantal nadelen.. zucht..
en daar zit ik een beetje mee.
1 de contructie:
om dit te kunnen doen moet ik een open koelblok op de proc lijmen! das niet zo moeilijk natuurlijk, maar wel als de verbinding -40/-80c moet kunnen hebben en daarbij komt nog eens dat het een druk van 4 a 5bar met een maxi van 10bar moet kunnen dragen (houden). ben dus opzoek naar een lijmsoort die dit kan.....
..............of een beter idee?
resultaaten behaald zover.
TB800@1000 vcore 1,55v full load -17c idle -22c... das leuk maar niet wat ik wilde.
oke mensen help help help!.
heo krijgen we die proc verder naar de -50c liefst nog lager natuurlijk, alles mag en alles is toegestaan! help mee! om een systeem te bedenken dat lager kan!,
iemand met een idee??? vertel het me (ons) en ik bouw het!.
heb zelf al een idee,
ik ben van plan om een nieuw koelblok te ontwerpen dat het mogelijk maakt om de propaan/butaan rechtstreeks op de core te spuiten, zonder dus koper of alu er tussen,
dat dit voordelen heeft hoef ik nie te vertellen zeker?
maar het heeft ook een aantal nadelen.. zucht..
1 de contructie:
om dit te kunnen doen moet ik een open koelblok op de proc lijmen! das niet zo moeilijk natuurlijk, maar wel als de verbinding -40/-80c moet kunnen hebben en daarbij komt nog eens dat het een druk van 4 a 5bar met een maxi van 10bar moet kunnen dragen (houden). ben dus opzoek naar een lijmsoort die dit kan.....
..............of een beter idee?