Toon posts:

Wat is momenteel beste moederbord??

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Het is lang geleden dat ik een pc in elkaar heb gefrutseld en ik ben van plan het weer te gaan doen alleen weet niet wat de nieuwste ontwikkelingen zijn op het gebied van hardware.

Kan iemand mij misschien adviseren wat momenteel :

Het beste moederbord
de beste videokaart
beste processor
intern geheugen

zijn die ik kan kopen.

p.s. Ben een student dus houd rekening aub met een budget van pak em beet € 1000,-

tnx _/-\o_

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:26

B2

wa' seggie?

Bekijk eens een Best Buy Guide........

Verwijderd

Check de best buy guides.

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:32
geen mosterd na de maaltijd, en ook geen olie op het vuur: Maar is €1000 wel genoeg als je van alles het 'beste' wil?
Ik denk dat je dan meer richting de €3000 gaat (ja het kan nog gekker, ik weet het)..

Let op: NSFW!! | Altijd handig

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 12:14

Haan

dotnetter

Een 'beste moederbord' bestaat niet. Dat is namelijk voor iedere persoon / situatie / doeleinde verschillend. Zo zal je toch eerst een processor moeten kiezen, voordat je überhaupt naar een moederbord kan gaan kijken..

Kater? Eerst water, de rest komt later

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:26

B2

wa' seggie?

Haan schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:24:
Een 'beste moederbord' bestaat niet. Dat is namelijk voor iedere persoon / situatie / doeleinde verschillend. Zo zal je toch eerst een processor moeten kiezen, voordat je überhaupt naar een moederbord kan gaan kijken..
Ach tja dat wou ik ook al zeggen, maar goed toen zag ik dat de ts vandaag zich vandaag geregistreerd heeft e.d. En ik heb ergens een vaag vermoeden dat dit topic zometeen op slot zit :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:18:
Hey mensen,

Het is lang geleden dat ik een pc in elkaar heb gefrutseld en ik ben van plan het weer te gaan doen alleen weet niet wat de nieuwste ontwikkelingen zijn op het gebied van hardware.

Het beste moederbord
de beste videokaart
beste processor
intern geheugen

zijn die ik kan kopen.

p.s. Ben een student dus houd rekening aub met een budget van pak em beet € 1000,-

tnx _/-\o_
Jij wil dus voor een dubbeltje, of liever voor een stuiver op de eerste rij zitten, helaas voor jou, zo werkt dat niet. Wat heb je zelf al aan onderzoek gedaan? Want dat lees ik nergens terug. Daarnaast zijn ze hier niet zo happig op "wat moet ik kopen" topics. Ga eerst zelf eens aan de slag en kom dan nog eens terug.

• kevinvandorst
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-06-2025
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:18:
Hey mensen,

Het beste moederbord
de beste videokaart
beste processor
intern geheugen

zijn die ik kan kopen.

tnx _/-\o_
Ik gok dat dit voor jou zo'n beetje goed zal zijn:
Mobo: pricewatch: Asrock X58 Extreme3
Vid kaart: pricewatch: Palit GeForce GTX 460 Sonic Platinum (1024MB GDDR5)
proc: pricewatch: Intel Core i7 930
geheugen: pricewatch: OCZ Gold Low-Voltage OCZ3G1333LV6GK

zo'n beetje de beste prijs/kwaliteits verhoudingen van dit moment, meteen lekker gamesysteempje en ruim onder de 1000 euro, hoop dat je er iets aan hebt, topic zal wel gesloten worden tho. succes.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:41

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica