Toon posts:

K6-II 450@??

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje:
Wat zou ik kunnen halen met een K6II 450 op een Asus P5A-B. Met pc100 geheugen en een voodoo2 kaart??

• Peet
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16-06-2025

Peet

Semper voloptuosos rapidus

Hangt van je AMD K6-2 450 af.

Als je een 2.2 volt versie hebt, is de kans dat je je CPU kunt overklokken groter als dat je een 2.4 volt versie hebt.

Sommige CPU gaan ervoor andere willen nog geen Mhz hoger.

Ik zou zeggen uitproberen. Loopt je PC vast,
kun je eventueel voltage iets verhogen. (Denk wel: hoe hoger het voltage, hoe hoger de temperatuur van je CPU).

Ik zou niet meer pakken dan 0.2 volt hoger dan de opgave van AMD, of je moet superkoeling hebben.

suc6,

Peet

p.s.: met de searchknop gaat er een wereld voor je open... :)

Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit

Verwijderd

probeer deze eens:
4.5*112
5*100
4*112
in deze volgorde :)
en niet net als die gast uit die andere posting het voltage met 0.5V verhogen ;))
0.1V, 0.2V max om het veilig te houden ;)

Verwijderd

met de search knop zou een wereld open kunnen gaan maar ja, de search knop doet ut al een tijdje niet.

Verwijderd

Topicstarter
rhythm: Zit er geen multiplier lock op die dingen?? Zo ja, is die er makkelijk af te krijgen?
Ik ken deze proc. eigenlijk niet zo goed. Het is voor een vriend van me.

Verwijderd

Topicstarter
rhythm: Zit er geen multiplier lock op die dingen?? Zo ja, is die er makkelijk af te krijgen?
Ik ken deze proc. eigenlijk niet zo goed. Het is voor een vriend van me.

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:47
Dat ding is niet multiplier afhankelijk.
Als je een K6-2 450 hebt of gaat kopen zorg dan dat als je hem koopt het de 2.2V versie is.
Mijn K6-2 450 die 2.4V vroeg liep pas op 500 stabiel wanneer hij 3V vrat. Hij werd uiteraard erg warm maar warmte was niet echt het probleem. (46c op 3.0V is toch erg netjes of niet?)
Ik heb ook gehoord dat sommige wel de 500 haalden met maar 0.2V omhoog maar ik had denk ik gewoon een K :(T chip

Verwijderd

Topicstarter
Niet multiplier afhankelijk :)
Ik ga binnenkort is ff kijken wat van gemaakt kan worden.

Dank jullie wel, ik heb nu tenminste een idee wat er mogelijk moet zijn.

elefino

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
ik heb mijn amd450 2,2v op 500 laten lopen
op 5x 105 of 4,5 x105 liep ie totaal niet
en op 500 liep ie wel maar later bleek dat dat de oorzaak was dat ik oneindig veel blauwe schermen in windows kreeg
dit alles is zonder voltage tweaking geprobeert
voltage tweaking ga ik nog wel proberen mara nu te weinig tijd en zin in.

.

Pagina: 1