Verwijderd

Topicstarter
Môh,

Ik heb een VPN tunnel verprutst door een DrayTek Vigor 2200VG hard te resetten, op aanraden van een KPN medewerker. Dat was nl. volgens hem dé oplossing om het beroerde internetontvangstprobleem (3x woordwaarde) te voorkomen. Thanks...

Anyway. De VPN tunnel is dus een goner, en ik heb mezelf vandaag tot 17:00 de tijd gegeven om dit op te lossen, anders moet er een dure systeem/netwerkbeheerder worden ingeschakeld.

De vra(a)g(en):

- Ik kan middels Remote Desktop inloggen op de Vigor 2200 aan de andere kant van de verbinding. Die instellingen kan ik dus allemaal uitlezen. Kan je aan de hand van die instellingen vrij gemakkelijk de VPN verbinding in de andere router herstellen?

Overigens, het is een VPN verbinding tussen twee routers. Mochten jullie nog andere gedetailleerde info willen, vertel het me en ik zal het posten.

Cheers!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ja, met die gegevens die je hebt moet geen probleem zijn het te herstellen voor 17:00 uur lijkt me.

Als je een concreet probleem tegenkomt kan je dat denk ik het beste hier eventueel voorleggen, tot dan gewooon de documentatie van Draytek en andere (online) beschikbare aanwijzingen volgen.

Verwijderd

Topicstarter
Daar was ik weer. Dit zijn dus de gegevens in de router die níet gereset is. De geresette router moet dus hiermee gaan communiceren. Welke gegevens moet ik mirroren / aanpassen?

[afbeeldingen verwijderd]

Alvast bedankt jongens!

EDIT: Ik heb de afbeeldingen nu toch echt als een thumbnailtje, maar het is nog steeds niet goed?

EDIT 2: Ik heb de systeembeheerde gebeld, want het wordt niets. Dit topic kan op slot.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 13:51 ]