Toon posts:

HTC Tattoo zo maar ineens gereset!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Een paar weken terug is mij is heel raars overkomen. Ik zat in de auto op weg naar Frankrijk en pakte mijn mobiel die ik de vorige dag had opgeladen en helemaal uitgezet uit om mijn tas om er ff mee te spelen. Tot mijn schrik stond deze opeens aan en was er een wit scherm te zien met allemaal tekst en onder in beeld drie androidpoppetjes die aan het skaten waren. Ergens midden in beeld stond in het rood <MENU> RESET DEVICE.
Aangezien ik totaal niet van plan was mijn mobiel te resetten heb ik alle knopjes geprobeerd om dit te stoppen behalve de menu-knop natuurlijk, maar niks hielp. Uiteindelijk heb ik de batterij van mijn mobiel er maar uitgetrokken en deze er toen meteen weer in gestopt. Toen ik mijn mobiel vervolgens opstarten was hij helemaal gereset!!!
Hoe kan dit?! En kan ik het heel misschien nog terug draaien? ;w

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 19:33

Sebazzz

3dp

Je telefoon is in bootloader of recovery modus geboot en daarin heb je al dan niet per ongeluk je apparaat gereset. Nee, dit is niet terug te halen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-02 10:09
Een reset kun je vaak niet zo terugdraaien. Daarom is het een reset :P.

Ik weet niet of je backups had staan, en of dat kan met de Tattoo? Dat zou de enige uitkomst zijn..

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

To reset the phone using phone buttons

1. With the phone turned off, press and hold the HOME and BACK buttons, and then briefly press the END CALL/POWER button.
2. Press the ENTER button to begin the reset process.
Ziet ernaar uit dat dat in je tas is gebeurd.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
:( dat is echt flink balen, moet ik alles weer opnieuw erop gaan zetten...