Een paar weken terug is mij is heel raars overkomen. Ik zat in de auto op weg naar Frankrijk en pakte mijn mobiel die ik de vorige dag had opgeladen en helemaal uitgezet uit om mijn tas om er ff mee te spelen. Tot mijn schrik stond deze opeens aan en was er een wit scherm te zien met allemaal tekst en onder in beeld drie androidpoppetjes die aan het skaten waren. Ergens midden in beeld stond in het rood <MENU> RESET DEVICE.
Aangezien ik totaal niet van plan was mijn mobiel te resetten heb ik alle knopjes geprobeerd om dit te stoppen behalve de menu-knop natuurlijk, maar niks hielp. Uiteindelijk heb ik de batterij van mijn mobiel er maar uitgetrokken en deze er toen meteen weer in gestopt. Toen ik mijn mobiel vervolgens opstarten was hij helemaal gereset!!!
Hoe kan dit?! En kan ik het heel misschien nog terug draaien?
Aangezien ik totaal niet van plan was mijn mobiel te resetten heb ik alle knopjes geprobeerd om dit te stoppen behalve de menu-knop natuurlijk, maar niks hielp. Uiteindelijk heb ik de batterij van mijn mobiel er maar uitgetrokken en deze er toen meteen weer in gestopt. Toen ik mijn mobiel vervolgens opstarten was hij helemaal gereset!!!
Hoe kan dit?! En kan ik het heel misschien nog terug draaien?