Over een week of 2 ga ik op vakantie en wil ik mijn auto voor 10 dagen neerzetten op de parkeerplaats van vliegveld weeze. Heeft iemand hier ervaringen mee en staat je auto daar ook een beetje veilig (o.a. ruime of krappe parkeerplaatsen). Ik ben namelijk nogal bang voor inbraak of parkeerschade aangezien beide al eens is gebeurd
.
Wij hebben er vorig jaar onze auto een week geparkeerd en bij ons is alles goed gegaan. Ik moet zeggen dat ik ook wel huiverig voor inbraak was. Ik heb dan ook tijdens de wandeling over de parkeerplaats richting vliegveld goed om me heen gekeken, maar nergens auto's zien staan met ingetikte ruitjes o.i.d. Nu is dat natuurlijk een momentopname, maar ik kreeg wel de indruk dat het redelijk geregeld was allemaal daar.
De ruimte op de plaatsen zelf was volgens mij prima in orde. Mocht je een erg grote wagen hebben, kun je hem altijd nog in de berm zetten ergens.
De ruimte op de plaatsen zelf was volgens mij prima in orde. Mocht je een erg grote wagen hebben, kun je hem altijd nog in de berm zetten ergens.
Inbraak...? Heb je gekeken waar Weeze ligt? Op een oude luchtmachtbasis 10km van de bewoonde wereld 
Zelf nooit last gehad van parkeerschade, wel vond ik dat gezien locatie en zeer ruime parkeermogelijkheden de tarieven aan de hoge kant waren. Heb daarom wel eens overwogen om op Weeze Bahnhof te parkeren (P+R) en dan de bus te pakken.
Zelf nooit last gehad van parkeerschade, wel vond ik dat gezien locatie en zeer ruime parkeermogelijkheden de tarieven aan de hoge kant waren. Heb daarom wel eens overwogen om op Weeze Bahnhof te parkeren (P+R) en dan de bus te pakken.
Oslik blyat! Oslik!
Wij hebben de auto daar vorig jaar ook geparkeerd voor 5 of 6 dagen. Geen inbraak of schade oid gehad hoor.
Prijs viel ons ook wel mee; 40 euro ofzo geloof ik. Maar ik heb geen idee hoe zich dat verhoudt met andere vliegvelden.
Prijs viel ons ook wel mee; 40 euro ofzo geloof ik. Maar ik heb geen idee hoe zich dat verhoudt met andere vliegvelden.
Yamaha MT-09
ik heb daar een jaar of 4 ook al eens een week mijn auto geparkeerd.
niets aan het handje, zelfs de prijs viel me enorm mee vergeleken met Schiphol.
heb ook al eens "slim" gedaan door op station Weesp te parkeren en dan de trein naar Schiphol te nemen, bij terugkomst was de auto bijna kaal, zelfs kentekenplaten waren er af gehaald.
niets aan het handje, zelfs de prijs viel me enorm mee vergeleken met Schiphol.
heb ook al eens "slim" gedaan door op station Weesp te parkeren en dan de trein naar Schiphol te nemen, bij terugkomst was de auto bijna kaal, zelfs kentekenplaten waren er af gehaald.
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Tja dan noem je ook wel een station.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Parkeren op P2 kost je voor 10 dagen een euro'tje of 50 en dan sta je net zo dicht bij de hal als op Schiphol P1 (ka-tsjing!). Ik heb mijn auto laatst ook meer dan een week daar neergezet. Gewoon gezorgd dat 'ie verder leeg was. Ik was daar in doorgeschoten door bank neer te klappen, hoedenplank thuis te laten en dashboarkastjes leeg en open te laten. Niks aan de hand, niks gebeurd.
Volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken.
Volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken.
[ Voor 21% gewijzigd door dreamscape op 12-08-2010 14:59 ]
Punctuality is the politeness of kings
Ik denk dat Duitsland toch wel iets "netter" land is dan Nederland. Hier jatten ze echt alles op los en in Duitsland is toch wel een andere poluicy netals Belgie denk ik. Het is me al jaren opgevallen dat in Nederland echt alles wordt gejat wat er maar gejat kan worden. Eigenlijk moet je hier gewoon 10000 volt op je auto zetten en in Duitsland vind ik dat je zelf veel minder zorgen moet maken. Ik was laatst in een "achter"garage in Dusseldorf. Geen enkel probleem. Geen ingetikte ruitje of wat dan ook en nergens parkeerschade te zien. Gewoon goed. Netals in Keulen, netals een andere garage in Dusseldorf en netals in Oberhausen, Aachen, Berlijn, etc. Dus maak je gewoon geen zorgen. Het is geen Amsterdam daar.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Pagina: 1