Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kan niet kiezen bij speakerset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers!
Ben nu al een aantal dagen op zoek naar een nieuwe speaker set.
Ben al aan t rond neuzen geweest en er zijn 2 sets die me erg aan spreken,
namelijk de Logitech z-2300 en de Logitech x-540.
Ik weet dat de ene 2.1 en de andere 5.1 is.
De z-2300 heeft wel veel vermogen en volgens veel revieuws een zeer goed geluid.
De x-540 is surround en heeft volgens vele revieuws ook goed geluid, en ik hou 20€ over in plaats van de z-2300 (jullie zullen denken 20€ haha maar ben pas 14 :p)
Design vind ik van beide sets zeer mooi dus daar valt niks op aan te merken.
welke zouden jullie mij aanraden om te kopen? en waarom? :)

alvast thanks

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ga luisteren, ok je zult hem niet kunnen luisteren als een echte versterker in een fatsoenlijke winkel, maar loop eens een mediamarkt oid in

Iperf

• PerfectLight
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-11 20:03
Waar wil je m voor gebruiken?

Muziek -> Z-2300, al is de bas té overpowered (tenzij je dat fijn vind), en zou ik eigelijk in een Altec Lansing/Edifier (evt. via Amazon) hoek kijken..

Veel gamen -> X-540, de bas is eigelijk waardeloos van dit setje, en de speakers zijn ook niet al te best, alleen heeft het wel waar voor zn geld.

Ik heb zelf de Edifier S330D staan, deze speakers kunnen echt alles, en zijn mooi uitgebalanceerd.

Edit: En wat fear zegt klopt sowieso, maar waar je het voor gaat gebruiken is ook erg belangrijk.

[ Voor 23% gewijzigd door PerfectLight op 11-08-2010 23:38 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-11 18:31

FeaR

In GoT we trust

Beter goed 2.1 dan slecht 5.1. En met de keuze tussen een Z-2300 en een X-540 zou ik voor de Z-2300 gaan. Je kan zelf toch wel nagaan dat de X-540 toch een stuk minder is. Ten eerste betaal je al minder voor de set en je krijgt er meer voor terug als het gaat om componenten. Dan mag je er toch van uit gaan dat het niet veel soeps is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
PerfectLight schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:36:
Waar wil je m voor gebruiken?

Muziek -> Z-2300, al is de bas té overpowered (tenzij je dat fijn vind), en zou ik eigelijk in een Altec Lansing/Edifier (evt. via Amazon) hoek kijken..

Veel gamen -> X-540, de bas is eigelijk waardeloos van dit setje, en de speakers zijn ook niet al te best, alleen heeft het wel waar voor zn geld.

Ik heb zelf de Edifier S330D staan, deze speakers kunnen echt alles, en zijn mooi uitgebalanceerd.

Edit: En wat fear zegt klopt sowieso, maar waar je het voor gaat gebruiken is ook erg belangrijk.
oke ik heb ff gekeken naar altec lasing zitten een paar mooie sets tussen maar mij is de philips spa7350 ook nog op gevallen is dat ook een goeie keuze?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

oke ik heb ff gekeken naar altec lasing zitten een paar mooie sets tussen maar mij is de philips spa7350 ook nog op gevallen is dat ook een goeie keuze?
De goede keuze is de set die voor jou het beste klinkt. Oftewel, ga ergens luisteren....

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11 08:20

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Ik heb de X540 als sinds 2 jaar ofzo staan. Voor spellen is het best goed. Bas is acceptabel.Bjj muziek is het bagger i.v.m. met mijn Technics installatie uit de jaren 80 :+

Muziek moet uit zware houten boxen komen.

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Pagina: 1