Toon posts:

[PB] Onbekende Laptop zonder drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Iemand zijn laptop was stuk, een virus.
Ik dacht van ik knal er wel weer Windows Vista op, en zoek daarna de drivers online wel.
Ik zit nu helaas wel met een probleem

Ik kan op de Pacard Bell niet de juiste merk vinden, ik heb wel wat info

MS Code: ETM00

Model: ETNA-GM

Helaas kan ik ook niks vinden op google,

Kan iemand mij meehelpen?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Voor de missende drivers kun je gewoon Googlen op het device ID van het bepaalde onderdeel.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• cosmo_roel
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:27
Packard Hell? Dan kan ik je alleen helpen met het advies dat ding uit het raam te slingeren.

Maar anywho, het makkelijkst blijft om alles bij elkaar te vinden op de PB site. Die twee nummers die je gevonden hebt zijn duidelijk niet het echte modelnummer. Zoek naar een naam als Easynote ofzo. Check misschien de factuur/rekening als die er nog is.

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-12 20:17

epic_gram

undercover moderator

cosmo_roel schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:43:
Packard Hell? Dan kan ik je alleen helpen met het advies dat ding uit het raam te slingeren.
doe is normaal man, hij zal je vast dankbaar zijn voor dit advies |:(

Maar wat -The_Mask- al zegt, gewoon vista installeren op je laptop. Die zal 9 van de 10 apparaten wel ondersteunen, en die paar extra drivers pluk je zo van internet. Daarna heb je gewoon een volwaardige vista installatie, en eventueel zou je ook nog via everest ultimate (trial) kunnen kijken wat je hebt.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03 14:35

_the_crow_

Rare vogel

Volgens mij kan je, met F11 tijdens het booten, een recovery uitvoeren. Sowieso zou ik wel aanraden om recovery-dvd's te maken. Dat maakt het een stuk makkelijker in het vervolg. ;)

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-12 19:36

Korakal

Up up up!

Kijk even of je nog méér aanduidingen over een model/typenummer kan vinden. Vaak staat dit onderaan het scherm of bovenaan het toetsenbord.
Als het model niet bij de PB driveroverzichten naar voren komt, kun je nog kijken op ftp://ftp.download.packardbell.com/NOTEBOOK/
Pagina: 1