Ik heb al een wat oudere computer (jaartje of 7 oud). Er zit wel USB 2.0 op, maar als ik de drivers van de fabrikant wil installeren vind windows dat deze drivers ouder zijn dan de geïnstalleerde drivers. De automatisch door window geïnstalleerde USB drivers zorgen ervoor dat de computer m'n USB poorten slechts als USB 1.0 herkent, terwijl de drivers van de fabrikant uiteraard zorgen dat ze als 2.0 worden herkend. Als ik de windows drivers verwijder herkent windows zo snel dat hij de drivers niet heeft dat hij de windows drivers weer installeert voor ik de kans krijg de fabrikant drivers te installeren.
Volgens mij kan ik via Systeembeheer -> Services wel even tijdelijk de services uitschakelen dat windows automatisch hardware herkent. Maar welke services moet ik dan even uitschakelen?
"Plug and Play" geeft aan dat de computer wijzigingen in de hardware kan herkennen. Maar hier zijn een hele zooi andere services van afhankelijk. Of moet ik "Shell Hardware Detection" of iets anders hebben? Of is er een andere handige oplossing om toch de drivers van de fabrikant te kunnen installeren?
Volgens mij kan ik via Systeembeheer -> Services wel even tijdelijk de services uitschakelen dat windows automatisch hardware herkent. Maar welke services moet ik dan even uitschakelen?
"Plug and Play" geeft aan dat de computer wijzigingen in de hardware kan herkennen. Maar hier zijn een hele zooi andere services van afhankelijk. Of moet ik "Shell Hardware Detection" of iets anders hebben? Of is er een andere handige oplossing om toch de drivers van de fabrikant te kunnen installeren?