Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ffmpeg processor probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• tom_swinkels
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Beste,

Ik ben bezig met een project dat het mogelijk maakt van MP3 en PNG een video te maken.
Dit gebeurt allemaal online door een cronjob.

Wanneer de cronjob een MP3 van 10 minuten gaan encoderen duurt dit wel 7 minuten lang en vliegt de processor naar 100% zoals ik het via directadmin kon uitlezen.

Mijn vraag is kan ik nog dingen veranderen aan mijn commando naar FFMPEG zodat het process kleiner word / sneller?

Of is dit gewoon een probleem van de server zelf?

FFMPEG commando:

code:
1
2
define('FFMPEG_LIBRARY', '/usr/bin/ffmpeg'); 
$exec_string = FFMPEG_LIBRARY.' -loop_input -i plaatje.png -i muziek.mp3 -r 1 -b 128k -s 1280x720 -shortest -acodec copy nieuwevideo.mp4';

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:10

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat dacht je er van om de handleiding van ffmpeg er eens bij te pakken en eens te kijken of je nog commandline opties kan vinden? Los daarvan vraag je nu support voor een stukje software, maar zelf aan het ontwikkelen ben je niet. PRG draait om het zelf ontwikkelen. Voor support op ffpmeg kan je eens gaan googlen ;) Het is nu niet dat er geen documentatie beschikbaar is. GoT is in de eerste plaats een discussieforum, geen persoonlijke helpdesk. Je lijkt nu GoT echter wel zo te gebruiken.

[ Voor 13% gewijzigd door Creepy op 11-08-2010 20:40 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.