Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369551

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een smartphone (niet specifiek een Android, maar wel eentje met uitbreidbaar geheugen).
Omdat ik er veel mp3-tjes op speel zonder oordopjes, wil ik er eentje met "goed" geluid.

Weten jullie (uit ervaring) welke telefoon het beste geluid heeft?

Alvast bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Waarom wil je daar een telefoon voor misbruiken? Of: in welke omgeving wil je dat gaan doen?

Het lijkt mij verstandiger een iPod met bijbehorend speakerdock te kopen, of iets waarvan de basisfunctionaliteit in ieder geval dicht bij muziek afspelen ligt. Telefoonspeakers hebben haast altijd een veel te blikkerig geluid.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pythagorasABC
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-05 21:17

pythagorasABC

A²+B²=C²

Dat zou ik niet per se zeggen. De meeste telefoons hebben inderdaad slecht geluid, maar dat komt meestal doordat ze de speaker van het bellen gebruiken voor muziek. Er zijn echter ook telefoons met aparte speakers. Ik zou dus in ieder geval een telefoon uitzoeken met een aparte speaker, maar dat biedt zeker nog geen garantie voor goede kwaliteit. Misschien kun je in de winkel langsgaan, en ze daar uittesten.

Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Geluidskwaliteit is iets wat je in reviews op kan zoeken. Omdat het niet de bedoeling is dat wij voor jou gaan zoeken gaat dit topic op slot. Voortaan graag zelf wat meer moeite doen, zoals in Het algemeen beleid beschreven staat.

Dit topic is gesloten.