Hangen en Opstartproblemen troubleshooter is al genoemd. Lijkt me dat je nog erg veel hebt wat je zelf kunt doen voordat je hier een vraag komt stellen.
Dat is niet om flauw te zijn, maar simpelweg om twee redenen:
- met zo weinig info van jouw kant (je geeft geen specs (ik weet de specs van de bbg PCs niet uit m'n hoofd) en je geeft totaal niet aan wat je zelf al geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde) kunnen we erg weinig gerichte suggesties doen
- als we geen gerichte suggesties kunnen doen zit er weinig op dan gewoon de stappen die in bovengenoemde troubleshooter staan een voor een voor te kauwen. Dat is nergens voor nodig aangezien ze al in de troubleshooter staan

Daarom gaat dit topic op slot. Ik zou je willen vragen om eerst zelf aan de slag te gaan met de hulpmiddelen die we beschikbaar stellen. Heb je die allemaal al geprobeerd en kom je er toch niet uit, dan mag je rustig een topic openen, maar wees volledig en duidelijk, meld de specs van je PC en geef stap voor stap aan waar je gezocht hebt naar oplossingen, wat je vond (links!), wat je geprobeerd hebt en wat toen gebeurde. Als je dat doet weten we wat je gedaan hebt en wat de situatie is, en kunnen we gericht tips geven. Nu kan dat dus niet.