Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FEAT] Quick-edit?

Pagina: 1
Acties:

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Nu er een quickreply-quote knopje is, zou het wel heel tof zijn om ook een quick-edit knop te hebben. En wanneer dat er is kan (imo) het hele 'quote' 'edit' en 'post message' wel verdwijnen. Met een druk op de knop 'geavanceerde editor' kom je natuurlijk bij de gewone editor uit mocht je het een en ander met layout willen doen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Heb je toevallig die Chrome-extension draaien waarmee je topics op de ignore-list kunt plaatsen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe zie je een quick edit voor je dan? Ineens gaan lopen editen in de post zelf, gewoon inline in het topic? Ik zie daar zelf wel enigszins het nut van in maar het lijkt me zo weinig toe te voegen dat het bijna zonde is van de devtijd. :o

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben het even kwijt (alweer? ja: alweer! :$) ... zit die quick-reply nu in die Chrome-extension of is het pas toegevoegd aan het forum?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Oh fijn, Chrome doet dus ook je extensies automatisch updaten. Nadeeltje }:|

Hoe dan ook is de quickreply-quote wel een fijne optie, die inderdaad dus in die extensie zit. Een quick-edit zal bij een druk op de edit-knop er gewoon voor zorgen dat het bericht in een textbox veranderd ipv dat je naar een edit-pagina gestuurd wordt.