Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
warrige titel :P

Als iets in de garantieperiode wordt vervangen (compleet nieuw), ook daarmee gaat iets mis, en wordt weer (nog steeds binnen de garantie van de eerste) vervangen. (weer compleet nieuw)
En de garantie van de aankoop van de eerste verloopt, is dan de garantie zelf voorbij? of gaat de garantie opnieuw in op het moment dat de laatste keer een nieuw product is geleverd?

(het gaat hierbij om 3 jaar fabrieksgarantie)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

En de garantie van de aankoop van de eerste verloopt, is dan de garantie zelf voorbij?
Dat meestal voor zover ik weet :)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online
maar het probleem herhaalt zich steeds weer
(of is dat: jammer dan)

[ Voor 22% gewijzigd door paQ op 11-08-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arbraxas
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:41
De datum van je orginele factuur blijft staan, tenzij je iets geregeld hebt en een nieuwe factuur hebt gekregen.
Maar dat gebeurd bijna nooit.
maar het probleem herhaalt zich steeds weer
(of is dat: jammer dan)
Dan zul je moeten aantonen dat het een ontwerpfout is en je dus een vervangend (en hopelijk beter) produkt krijgt, of je geld terug zodat je iets anders kunt kopen.
Maar die route is meestal lang en of je het lukt is ook maar de vraag.

Kunt misschien nog iets proberen met de verwachte levensduur van een apparaat icm de historie van het apparaat dat je hebt gekocht.

[ Voor 61% gewijzigd door arbraxas op 11-08-2010 16:55 ]

Before we work on artificial intelligence, let`s do something about natural stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-06 07:31

Swaptor

Java Apprentice

Vaak wordt er een garantietermijn van 6 maanden gegeven op het vervangende product, welke ingaat vanaf het moment dat je het vervangende product krijgt toegewezen en welke eventueel doorloopt als dit buiten de garantie van het originele product valt.

Noot: dit is bij vervanging van het product.

Wanneer het product wordt teruggenomen en er een nieuwe bon wordt uitgeschreven gaat de gehele garantietermijn in vanaf de datum van de bon.

[ Voor 27% gewijzigd door Swaptor op 11-08-2010 16:53 ]

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online
Swaptor schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:52:
Vaak wordt er een garantietermijn van 6 maanden gegeven op het vervangende product, welke ingaat vanaf het moment dat je het vervangende product krijgt toegewezen en welke eventueel doorloopt als dit buiten de garantie van het originele product valt.

Noot: dit is bij vervanging van het product.

Wanneer het product wordt teruggenomen en er een nieuwe bon wordt uitgeschreven gaat de gehele garantietermijn in vanaf de datum van de bon.
>:) effe checken of er ooit een nieuwe bon is gemaakt :P

nee goed. ik had het ook al verwacht hoor. En niets dan lof over de afterservice van deze fabrikant hoor, maar ja. 3 keer op rij een zelfde probleem emt een toch wel duur ding, dat zegt wat over de duurzaamheid van de afwerking en een gebrek van het product ansich. Niet iets wat een klant aan te rekenen valt, maar goed.

edit:
"helaas"
alleen bewijs van omruiling.

kreeg wel als pleister op de wond een korting van 50% op een aankoop uit hun webwinkel.
da's wel netjes :)

[ Voor 7% gewijzigd door paQ op 11-08-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-03-2024
Ligt inderdaad aan de fabrikant zoals b.v. HP geeft 3 maanden garantie op het vervangen onderdeel. Veel bedrijven geven er een half jaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

met camera's is het zo dat je 6 maanden garantie krijgt op de reparatie :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Hangt van bedrijf tot bedrijf af. Ik heb mijn router ondertussen tweemaal vervangen (laatste keer voor een ander model) en de garantieperiode begon telkens opnieuw te lopen. Maar de winkel is het niet verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifestyle71
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03-09 18:58

Lifestyle71

De Jos

paQ schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:48:
warrige titel :P

Als iets in de garantieperiode wordt vervangen (compleet nieuw), ook daarmee gaat iets mis, en wordt weer (nog steeds binnen de garantie van de eerste) vervangen. (weer compleet nieuw)
En de garantie van de aankoop van de eerste verloopt, is dan de garantie zelf voorbij? of gaat de garantie opnieuw in op het moment dat de laatste keer een nieuw product is geleverd?

(het gaat hierbij om 3 jaar fabrieksgarantie)
Aldi pc ?

Van alle zagen die we zagen zagen, zagen we geen zagen zagen zoals we onze zagen zagen zagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik kocht bij Footlocker ooit een stel inlegzolen met 1 jaar garantie. Aangezien ik ze na driekwart jaar compleet had versleten, kreeg ik een nieuw setje mee inclusief nieuwe bon en dus 1 jaar garantie. Op die manier ben ik ongeveer 5 jaar voorzien geweest van goede demping in mijn sportschoenen voor slechts 15 euro :)

De meeste winkels zullen (vooral bij duurdere producten) dit niet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Nu online
nee Logitech Dinovo Laser

Nu laat bijvoorbeeld het rubberachtige oppervlak los.
Dat omschrijf ik als dusdanig, en ik krijg een reply op het ticket met als titel "Skin Peel".
eerste twee tobos letters eraf, dit is dus al de derde, maar dan met skin peel.

Koop je een tobo uit hun duurste reeks, maar vertoont dus na ongeveer een jaar hevige slijtage.

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Ik weet dat ik misschien een oud topic omhoog haal, maar omdat ik zag dat het om Logitech ging... Ik had een defecte z-5450, deze is binnen garantie vervangen door een z5500.Die Z5500 is dan ook stuk gegaan.

De oorspronkelijke garantieperiode van de z-5450 was voorbij, echter de z5500 was nog geen 2 jaar oud, ik heb toen met logitech contact opgenomen en ze hebben gewoon de kapotte z5500 vervangen op vertoon van mijn eerste omwisselingsformulier wat van hun kwam.

Ik ben rechtstreeks via logitech gegaan, niet via de winkel.

Ik heb trouwens de kapotte spullen niet moeten opsturen, ze hebben gewoon steeds een nieuwe set gestuurd.
Pagina: 1