Je mobo kan niet opstarten in safemode, dit doet win98 nadat windows de vorige keer 'verkeerd' is afgesloten. Misschien sluit je verkeerd af of zit er in win98 iets fout, win98 eens over de huidige versie draaien. Verandert er niks maar kan soms wel wat foutjes eruit halen (er worden namelijk dan wat bestanden overschreven met de standaard versie van win98) Werkt bij mij soms wel.
Zal het nog een keer uit leggen. En het ligt niet aan m'n windows.
Hoe het zit is dat de bios in safe mode staat.
En zover ik het weet heeft dit te maken met een setting op de mobo
Zo nu en dan start de PC op met het bios scherm, en dan moet ik dus save settings doen en dan start die weer normaal op
Hoe het zit is dat de bios in safe mode staat.
En zover ik het weet heeft dit te maken met een setting op de mobo
Zo nu en dan start de PC op met het bios scherm, en dan moet ik dus save settings doen en dan start die weer normaal op
Op die 2000 plank zit een jumper
(zie bijgeleverd boekje) die zorgt dat je board op 75Mhz (=SAFE) start. Dit om je uit de problemen te helpen als je in de BIOS je FSB (wat) te hoog hebt ingesteld; Want dat start je computer dus niet meer.
Advies: jumper op 'normaal' zetten (zie hetzelfde bijgeleverde boekje); De BIOS in; Betere FSB setting kiezen; Save-en-Exit; Viola.
(zie bijgeleverd boekje) die zorgt dat je board op 75Mhz (=SAFE) start. Dit om je uit de problemen te helpen als je in de BIOS je FSB (wat) te hoog hebt ingesteld; Want dat start je computer dus niet meer.
Advies: jumper op 'normaal' zetten (zie hetzelfde bijgeleverde boekje); De BIOS in; Betere FSB setting kiezen; Save-en-Exit; Viola.