Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik ga morgen voor 2 weken naar Italië. Ik bezit nu een Samsung Galaxy S met T-Mobile Relax 25 en Web n Walk Plus. Nu vraag ik me af. Is het mogelijk i.v.m instellingen in de Galaxy S om het internet volledig uit te zetten zodat je in het buitenland geen onnodige kosten maak. Ik wil wel nog gewoon Wifi gebruiken maar dus geen GPRS en 3G. Ik had al het programmatje APNdroid gevonden maar dit vind ik niet heel vertrouwd. Alvast bedankt! :)

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-11 20:17
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:29:
Beste Tweakers,

ik ga morgen voor 2 weken naar Italië. Ik bezit nu een Samsung Galaxy S met T-Mobile Relax 25 en Web n Walk Plus. Nu vraag ik me af. Is het mogelijk i.v.m instellingen in de Galaxy S om het internet volledig uit te zetten zodat je in het buitenland geen onnodige kosten maak. Ik wil wel nog gewoon Wifi gebruiken maar dus geen GPRS en 3G. Ik had al het programmatje APNdroid gevonden maar dit vind ik niet heel vertrouwd. Alvast bedankt! :)
Er is een compleet topic besteed aan de Galaxy S.
Daarnaast zijn de vragen eigenlijk over Android, waar meerdere topics over zijn.
Totaal is jouw vraag waarschijnlijk al honderd keer beantwoord op GoT.

Om toch maar behulpzaam te zijn;):
-In android kan je ergens in een menu 'data roaming' uitzetten. Dit is dus exact wat je bedoelt.
-Verder zou ik niet weten waarom APNdroid niet betrouwbaar zou zijn.

Verwijderd

Vertel er nog even bij dat met de searchfunctie die honderd antwoorden gewoon gevonden hadden kunnen worden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is al talloze malen gevraagd. We stellen het op prijs als je eerst zelf zoekt voordat je vraagt, en daarvan is dus in je topicstart weinig terug te vinden. Omdat dit topic niet aan Het algemeen beleid voldoet gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.