starcraft 2 MAC verwijderen, hoe 100%?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-04-2018
De mac is fantastisch, het enige waar ik echt van baal is dat de Mac geen fatsoenlijke verwijder functie heeft geintegreerd. Leuk om een app naar de prullenbak te slepen, maar bij grotere programma's werkt dit niet.

Vaak kan je via de setup wel een verwijder optie vinden, maar bij Starcraft 2 weer eens niet.

Mijn vraag: Kan ik de complete starcraft 2 map verwijderen en ben ik dan zeker dat 100% verwijderd is? De map is slechts 8.8 gb groot ipv de 12 gb die het zou moeten zijn. Ik ben dus bang dat er rotzooi over blijft. nergens iets te vinden over dit probleem, wel beta uninstall vragen, maar niet de final.

Reden voor verwijderen is dat ik een officiele install wil doen (heb starcraft getest en wil nu mijn legale versie installeren en spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Nu online

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Programma's volledig verwijderen op de Mac kan prima met een App zoals AppCleaner... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
MartijnGizmo schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:19:
Programma's volledig verwijderen op de Mac kan prima met een App zoals AppCleaner... :)
ik heb dat programma ook, maar met wisselend succes. adobe kreeg ik er voor geen meter mee af. Zelfs de app van adobe zelf lukte niet.

daarom twijfel ik aan het 100% verwijderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-09 20:47

Nitai

Live the life you love.

Gewoon de complete map van SC2 verwijderen. Dat is voldoende.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tennisbal
Nitai schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:36:
Gewoon de complete map van SC2 verwijderen. Dat is voldoende.
ok dank, topic kan gesloten worden