Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[c++] 2x dezelfde namespace

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• still_the_same
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 22:14
binnen playerstage gebruiken ze boost om multithreading te draaien. Echter hebbe ze iets aangepast waardoor je boost::thread mijnThread(function); niet meer kan aanroepen.
Dus dacht ik er zelf boost in te hangen, maar dan krijg ik een redefinition fout. Technisch zou de oplossing zijn de volledige boost namespace te veranderen en opnieuw te compilen. Lijkt me echter niet zo handig.
Is er een andere manier om het te doen?

Patrick

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Even aan "ze" vragen wat ze gedaan hebben en hoe je het moet oplossen?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar hier kan niemand je mee helpen, je geeft veel te weinig informatie. Ik kan geen touw vastknopen aan wat je bedoelt. ;) Bedenk je vooral even dat wij geen enkel inzicht hebben in dingen die jij al dan niet kent. Playerstage? Boost? Zie ook De Quickstart.

Open anders even een nieuw topic waarin je precies uit de doeken doet waar je mee bezig bent, want op deze manier kunnen we niet zoveel. :) Je hoeft daarbij natuurlijk niet in detail te zeggen wat boost is, maar een beetje achtergrondinfo is hier natuurlijk wel wenselijk. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 11-08-2010 15:36 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.