Nieuw geluid voor kamer

Pagina: 1
Acties:
  • 218 views

• svarrio
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-11-2025
Hallo

Ik heb momenteel een 5.1 surround sound setje van creative en wil wat meer en beter geluid.
Het setje dat ik heb staan is de t5400 van creative
pricewatch: Creative Inspire T5400 (5.1)
Over de bass die erbij zit ben ik zeer tevreden. In mijn volgende luidsprekers wil ik dan ook een goede bass hebben voor de lkkre house nummers. De set zal ook alleen maar gebruiken om naar muziek te luisteren. Ik game niet op mijn pc.

Ik word binnenkort 18 en ik mag een cadeau van 150 euro vragen van mijn oma, ik vind dit op zich best veel dus wil er iets van kopen waar ik zeker plezier van ga hebben. Zelf weet ik niet wat een verstandige keus is, monitoren, weer een 5.1 set of 2.1, of zelfs disco boxen?
Ik weet het zelf niet echt en heb jullie advies nodig. Ik wil sowieso een goed kwaliteit geluidje en graag ook wat volume.

Hopelijk kunnen jullie mij iets leuks adviseren voor 150 euro
Alvast bedankt

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:57
hallo svarrio ik heb verstand van geluid (ben dj) dus ik ga jouw even helpen:P. als je alleen muziek gaat luisteren moet je kijken naar een mooie 2.1 set hiervoor kan je de test bekijken van hwi http://tinyurl.com/hwitest2-1setjes

ik heb persoonlijk een voorkeur voor de z cinema (165euro) wat ik een mooi geluid vind geven, maar als je wat meer geld wilt uitgeven(tja dure hobby) kan je ook kijken voor zuilen en een apparte versterker

trouwens de bass van de z cinema is gruwelijk diep(mijn beste vriend heeft hem)

ik hoop je hiermee een beetje geholpen te hebben

mvg mr.DJ

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:01

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. Op deze manier (ik heb 150 euro, wat is er een beetje goed) krijg je een opsomtopic waar je uiteindelijk niets aan hebt. Kijk in de pricewatch, lees reviews, maak een shortlist met plus en minpunten, en dán kunnen we misschien iets voor je betekenen.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.