Ipod touch gecracht na uninstall!

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Laatst was mijn ipod touch gevallen, maar werkte nog maar er zat wel een barst in mijn beeldscherm.
Ik was het na een tijdje zat en wou hem naar apple opstuuren voor een reparatie, maar hiervoor moest ik eerst cydia en andere programma's erafhalen omdat het anders niet gerepareerd werd, omdat ik hem heb gejailbreakt.
Maar toen had ik perongelijk bij cydia iets verwijderd, en daarna ging mijn ipod ineens uit. en als ik hem nu aan doe zie ik het icoontje van apple en hij gaat weer uit. waarschijnlijk heb ik belangerijke instellingen verwijdert, want er kwam een warning bij cydia , maar ik negeerde hem.
Weet iemand hoe je je ipod touch volledig kan resetten. zonder itunes te gebruiken want daar geeft hij aan dat hij het apparaat niet kan herkennen.

Alvast bedank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:19

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Kan volgens mij niet zonder iTunes. Je zou misschien DFU-modus nog kunnen proberen, ff Googlen en dan zou het wel duidelijk moeten worden.

Daarnaast is het natuurlijk niet logisch om garantie te claimen als je iPod gevallen is.
Beter lezen, je wilt alleen reparatie en schijnbaar wil je daar wel voor betalen. Misschien is een nieuwe overigens wel voordeliger.
Als jij niet op je iPod kunt komen, zal Apple dat ook niet kunnen. Daarnaast worden ze gewoon betaald voor de reparatie, dus lijkt het me sterk dat ze dat niet willen doen omdat je je iPod ge-jb-d hebt.

Kortom: waarschijnlijk allemaal no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wou er wel voor betalen....
maar met een gelailbreakte ipod doen ze dat niet D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DFU mode werkt >:) !
Super bedankt!