Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

voor de mensen die maplestory spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik speel dus maplestory en als ik altijd equips wil oppakken of potions wil gebruiken duurt het altijd even voordat het werkt. het oppakken gaat uber traag, ik zie mensen die veel sneller oppakken zo ook een kamaraad van mij. en met pots is het zo dat als ik de pot indruk het ong 2sec duurt voordat hij werkt hierdoor ga ik dan weer meestal dood :(

iemand die een oplossing weet ?

specs:
pentium D CPU 2.80GHz
cpu speed 2.79GHZ performance rated at: 3.348GHz
2gb ram

internetsnelheid: 390kilobytes

edit: ik speel maplestory global

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 14:26 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke Maple speel je precies?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Heb je tijdens het spelen nog andere programma's open die internet gebruiken?
Ik heb nooit problemen op de Global servers

Verwijderd

Topicstarter
Ike. schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:08:
Heb je tijdens het spelen nog andere programma's open die internet gebruiken?
Ik heb nooit problemen op de Global servers
nee hooguit steam voor de rest niks, maar daarom vind ik het ook raar. jij hebt er geen last van en ik wel,,, terwijl mijn specs meer dan voldoende zijn.

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

wat is je ping naar bijvoorbeeld tweakers.net ?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 25-11 11:26
dump eens de output van

ping google.com

Homey — Critics are those without skills to create.

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vanuit de DM:
Ik ben verder niet bekend met Global, maar is dat niet de US versie van Maple? (Europa heeft toch MapleMS ofzo?).

Maar dit is vrij normaal bij 'over-sea' Maple, elke pickup wordt gecontrolleerd en met een latency van 300-500ms gaat dit langzaam.

Zelf heb ik precies hetzelfde bij MapleSea, maar speel ik daar lokaal (lanshop) kon ik alles perfect oppakken. Mijn oplossing was simpel, ik heb een pet gekocht met lootmagnet die het allemaal zelf oppakt
Enkel pots gebruiken erg lang, dat zou wel extra lag betekenen. Ping de server van Global eens.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Topicstarter
28ms is het gemiddelde van tweakers.net qua pingen.
32ms is het gemiddelde van google.com qua pingen.
en maplestory is ff niet mogelijk ik denk vanwege een server maintenance die dus nu bezig is bij global

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 16:37 ]

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Anders een tracert naar nexon.net? (dat is dacht ik global).

Ook al krijg je uiteindelijk timeouts, kan je wel ziet wat tot de timeout je responsetijd is.

Verwijderd

Topicstarter
117ms is het gemiddelde naar nexon.net.
maar met die timeouts van maplestory.nexon.net komt niet responsetijd te staan howr,,,

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Begin eens met onderzoeken waar het probleem ligt. Heb je het op één computer of op meerdere, als het alleen op één computer is zou je die computer eens moeten onderzoeken op malware en kijken welke programma's actief zijn.

Is het alleen vanaf jouw internetverbinding maar wel vanaf alle computers daarachter zo, dan ligt het misschien aan je modem en/of router. Pas als je er echter ook ergens anders (school, vrienden, familie) last van hebt zou het iets specifiek voor het spel kunnen zijn.
Seriously?

[ Voor 18% gewijzigd door CodeCaster op 11-08-2010 18:52 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:51:
Begin eens met onderzoeken waar het probleem ligt. Heb je het op één computer of op meerdere, als het alleen op één computer is zou je die computer eens moeten onderzoeken op malware en kijken welke programma's actief zijn.

Is het alleen vanaf jouw internetverbinding maar wel vanaf alle computers daarachter zo, dan ligt het misschien aan je modem en/of router. Pas als je er echter ook ergens anders (school, vrienden, familie) last van hebt zou het iets specifiek voor het spel kunnen zijn.

[...]

Seriously?
we hebben nog wel een pc maar dat is een bedrijfs pc en redelijk traag (die pc dan) dus daar kan ik het ook niet echt testen. en het is toch niet verboden om howr te zeggen ?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Je topic getuigd van erg weinig inzet en je geeft nauwelijks info over wat je zelf hebt geprobeerd, wat je gevonden hebt en andere cruciale zaken. Graag wil ik je dan ook verwijzen naar Het algemeen beleid #quickstart maar het is aan te raden om het beleid in het geheel door te nemen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1