Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Video met standaad codec uit een security camera systeem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil opnemen met een security PTZ camera systeem zoals bijvoorbeeld van AXIS. Voordeel van z’n systeem is dat er tegenwoordig camera's zijn met goede HD kwaliteit met daarbij de software waarmee alles kan en alles kompleet geregeld is zoals de besturing van de camera, de opname planning, presets, user administratie, security etc. De video beelden wil ik vervolgens tonen in een eigen speciaal gemaakte multimedia applicatie met een eigen menu en UI (dus niet met de meegeleverde standaard security software user interface).
Nu komt het probleem. Alle security camera systemen en sofware (die ik gevonden heb) slaan de video's op in eigen formaten en in eigen codecs. Hierdoor kan je de opgenomen video’s niet of zeer moeilijk gebruiken in andere video multimedia sofware.
Weet er iemand een oplossing? Bijvoorbeeld software of een platform met alle functionaliteiten welke de beelden wel uit security camera's kan opslaan in standaard formaat (mp4 of h264 codec).
Bedankt!
Gideon