Toon posts:

hp xw4400 powerswitch/resetswitch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo wie kan mij helpen ? ik heb een hp xw4400 workstation , nu wil ik er een nieuwe kast omheen echter ik kan nergens een layout van het moederbord vinden .Ik heb zelfs al met de technische dienst van hp een uur aan de lijn gehangen en zelfs die wisten mij niet te vertellen waar de power- en resetpins zaten zodat ik die gewoon kon aansluiten. is er iemand die dat weet ? De gebruiksaanwijzing heb ik al daar staat niets in
:( :( :(

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:25

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Kun je de originele bekabeling niet gewoon volgen?

Staat verder in de HP xw4400 ?Workstation Service and Technical Reference Guide ook niets. Hier staat een layout van het moederbord in, met alle componenten en connectors genoemd.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
nee de orginele bekabeling is er niet meer , dat is de reden voor de nieuwe kast. En dat manual staan die pins niet in. die van hp wilde graag een monteur langssturen , maar dat koste me toch iets te veel

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:25

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Kun je het ook niet achterhalen?

Via de manual is connector "P5 CONTROL PANEL" bedoeld voor Main power/HDD LED/Internal speaker. Main power is volgens mij degene die je zoekt.

In het moederbordlayout overzicht op blz. 61 is te achterhalen waar de connector voor de HDD Led zit (nummer 20). De overige connectors aan diezelfde connector moeten dan toch voor de Power en de Interne speaker zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door Question Mark op 12-08-2010 08:40 ]

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Verwijderd

Topicstarter
dat is een 2 pins connector , blijven er nog 18 over......

Verwijderd

Staat het niet gewoon bij de pinnetjes geprint. Ben zelf nog geen mobo tegengekomen, waar dat niet het geval was.

Verwijderd

Met een kruiskop schroevendraaier langs de pinnetjes en kijken wanneer die aan gaat, als die aanstaat het zelfde en dan kijken wanneer die ineens uit valt :P

Verwijderd

Topicstarter
dat laatste kan niet als je die steker bekijkt is het een drie pinsconector met de twee buitenste draden bezet.
maar ik ben er al uitgekomen. bedankt allemaal . Wel fijne service van hp die me alleen een monteur wilde langssturen , voor mij geen hp meer.
Pagina: 1