Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweakers mobile op symbian icm opera foutje

Pagina: 1
Acties:
  • 284 views

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:45
Dit valt me al een tijdje op, maar dacht laat ik het nu eens op het forum melden.

ik gebruik een nokia met symbian S60 3rd edition, met opera mini versie 5.0.19693.

daarmee kan je prima de artikelen op de tweakers.mobi website lezen, maar als je dan onderaan op de link naar het volledige artikel (dus de link "bekijk deze pagina op tweakers.net) klikt, dan word ik in 80% van de gevallen doorgestuurd naar een ouder bericht in mobiele weergave. Dat oudere bericht komt wel altijd uit de gerelateerde content.

voorbeeldje:
ik bekijk de pagina tweakers.mobi/news/69067 over seagate
klik op de link: "bekijk deze pagina op tweakers.net"

en kom uit bij tweakers.mobi/nieuws/67494 (seagate combineers hdd met ssd)

na een paar keer "terug" en opnieuw klikken verschijnt meestal het gewenste bericht op tweakers.net wél.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Gezien de html zo te zien gewoon goed is, ben ik bang dat het ofwel aan je browser, ofwel aan je provider ligt. Het is niet ongebruikelijk dat providers net zoiets doen als opera mini zelf al doet (de content via een proxy serveren en proberen te optimaliseren voor de browser) en het is natuurlijk niet ondenkbaar dat daar ergens iets mis gaat. Via de simulator lijkt het iig ook goed te gaan.

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-11 07:23
Heb het even zitten proberen op mijn E71 (Symbian S60.3) met Opera Mini 5.1 en slaag er maar niet in om dit probleem te reproduceren. Misschien dat het toevallig aan de versie ligt. Heb je het probleem ook bij versie 5.1?

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
Ik herinner me dat er in een vorige versie van Opera Mobile voor Symbian een vervelende bug zat bij het openen van links. Als je met je cursor eerder over een andere link was gegaan, opende deze ipv de link waar je op klikt. Mogelijk is dezelfde bug aanwezig in jouw versie van Opera Mini.
Probeer eens te updaten naar 5.1.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:29

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:22:
Gezien de html zo te zien gewoon goed is, ben ik bang dat het ofwel aan je browser, ofwel aan je provider ligt. Het is niet ongebruikelijk dat providers net zoiets doen als opera mini zelf al doet (de content via een proxy serveren en proberen te optimaliseren voor de browser) en het is natuurlijk niet ondenkbaar dat daar ergens iets mis gaat. Via de simulator lijkt het iig ook goed te gaan.
Opera mini is inderdaad ook al een soort proxy; in onze HTML zit het in ieder geval niet zoals ACM hier al opmerkt...

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 11-08-2010 20:45 ]

Intentionally left blank

• dj1981
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:45
Dank voor alle reacties,
zal allereerst eens opera updaten naar 5.1, maar het zou prima kunnen dat het met de cursor te maken heeft, die gaat immers eerst over de "gerelateerde links" om daarna pas op de "lees deze pagina op tweakers.net" link te landen.

---update---
net opera 5.1.2 geïnstalleerd, en het probleem lijkt zich daar niet meer voor te doen (3 verschillende pagina's geprobeerd).
Zou zeggen: probleem opgelost :)

[ Voor 25% gewijzigd door dj1981 op 09-09-2010 13:05 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:29

crisp

Devver

Pixelated

Nice :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.