Toon posts:

Studentenkorting en iPod touch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb vorige week mijn MacBook Pro en iPod touch erbij gekregen, alleen nu moet ik het papier opsturen om de €160 terug te krijgen, alleen mijn vraag is, kan ik ook een kopie van de streepjes code van de iPod opsturen? Of moet dit het orginele stickertje zijn? Want deze krijg je er amper af zonder deze te beschadigen en ik zou graag de iPod willen doorverkopen.

Alvast Bedankt!

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-01 13:23
Bij een eerdere actie was het altijd de originele streepjescode, dus nu ook weer lijkt me. In de voorwaarden:

12. Om in aanmerking te komen voor deze aanbieding moet de in aanmerking komende klant in het onderwijs:
de aanvraag online indienen op www.apple.com/nl/promo ; EN
de afdruk van de ingevulde onlineaanvraag met een aankoopbewijs dat bestaat uit een verzendbevestiging of een kopie van een factuur van de Apple Online Store per post versturen (orderbevestigingen, pakbonnen of aankooporders worden niet geaccepteerd); EN
de streepjescode-etiketten van de Apple productverpakkingen samen met (i) en (ii) hierboven aan Apple retourneren.

(https://input.media.euro....s/backtoschool/terms.html)

Lijken me dus gewoon de orginele streepjescodes, anders had er vast wel bijgestaan dat een kopie ook toegestaan is, zoals bij de factuur staat.

[ Voor 81% gewijzigd door GR1221 op 11-08-2010 12:49 . Reden: opmaak ]

Verwijderd

Topicstarter
ik denk dat ik Apple hier morgen wel even over op bel, want het nogal onmogelijk om de streepjes code eraf te halen zonder dat deze beschadigd.

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Dan ben ik eerlijk gezegd benieuwd naar het volgende:

Ik heb gister ook mijn MBP en iTouch binnen gekregen en wil natuurlijk ook gebruik maken van de Back2school actie.
Dat van de iTouch is wel duidelijk hierboven (probeer hem er is af te halen met een scherp stanleymesje), maar nu de MackBook Pro zelf.

Ze doelen waarschijnlijk op de streepjescode met de Part No . en Serial No.
Nu zie ik op de MBP verpakking die sticker zitten (ook staat hier een Ethernet No. en Bluetooth No. op), maar zie ik die zelfde streepjescode (inc. Part No . en Serial No.) op de doos staan waarin de MBP is verzonden.
Nu dus mijn vraag: Kan ik dus de sticker van de doos waarin de MBP is verzonden opsturen, of moet dit persé die van de MBP doos zélf zijn?
(Het lijkt mij niet dat ze wat aan de Ethernet No. en Bluetooth No. hebben en het voornamelijk gewoon om de Part No . en Serial No. gaat, zodat ze kunnen zien dat je de Mac ook daadwerkelijk hebt gekocht.
Of dit trouwens ook zo is bij de iTouch heb ik nog niet gecheckt.)

Verwijderd

Had het zelfde ...

Apple Ned. gebeld en uitgelegd , zij hebben daar notitie van gemaakt.
Toen met een schaar de stickers volledig uitgeknipt en opgestuurd.
samen met de originele factuur (die vind je in je mail).
Het duurde een week of 2-3 voordat het geld op mijn rekening stond.

Apple Nederland verzekerde zelfs dat mocht het niet goedgekeurd worden in Engeland zij het geld alsnog over te maken ...

Succes , en bel Apple .

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net met Apple BENELUX gebeld,
heb toen uitgelegd dat het nogal moeilijk is om de stickers eraf te halen zonder deze te scheuren en met de vraag of ik een kopie mocht maken, daarop werd mij verteld dat dit prima kon, zodra de kopie maar duidelijk is!
Als het dan niet wordt geaccepteerd in Engeland moest ik contact opnemen met ze en kreeg alsnog het geld terug!

@Testpanel
Intertoys verkoopt de iTouch, Apple niet, Apple verkoopt een iPod touch
(altijd dat omgedraai met productnamen, zeg toch ook geen SeLeon ipv Seat Leon.)

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:34:
Ik heb net met Apple BENELUX gebeld,
heb toen uitgelegd dat het nogal moeilijk is om de stickers eraf te halen zonder deze te scheuren en met de vraag of ik een kopie mocht maken, daarop werd mij verteld dat dit prima kon, zodra de kopie maar duidelijk is!
Als het dan niet wordt geaccepteerd in Engeland moest ik contact opnemen met ze en kreeg alsnog het geld terug!

@Testpanel
Intertoys verkoopt de iTouch, Apple niet, Apple verkoopt een iPod touch
(altijd dat omgedraai met productnamen, zeg toch ook geen SeLeon ipv Seat Leon.)
Ik zal kijken of ik het dan ook maar gewoon kopieër (of gewoon die stickers van de doos waarin die verzonden werd mee stuur).

Over iPod Touch benaming.. Zal wel iets zijn van hier. We noemen ze iNano, iTouch etc. :P

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Testpanel schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:50:
[...]

Ik zal kijken of ik het dan ook maar gewoon kopieër (of gewoon die stickers van de doos waarin die verzonden werd mee stuur).

Over iPod Touch benaming.. Zal wel iets zijn van hier. We noemen ze iNano, iTouch etc. :P
iPod touch, kleine t :)
Pagina: 1