Ik ben gisteravond druk in de weer geweest om mijn Windows XP SP3 OEM cd op een USB stickje te krijgen om mijn oude netbook eens een frisse winXP install te geven. Het is me echter niet gelukt mbv vele howto's op internet. Ik heb het geprobeerd met BartPE & HP Disk Format Tool, FlashBoot en WinToFlash; allen zonder resultaat. Foutmeldingen dat de stick niet bootable is, zwart knipperende cursor, en zelfs 1 keer een volledige winXP install die vervolgens met een blauw scherm afsluit.
Ik weet dat er voor Ubuntu en Windows 7 simpele tooltjes bestaan waarmee je in één klik een USB stick bootable formatteert en vervolgens de ISO erop installeert, en ik ben dus benieuwd of iemand nog een tip heeft, of misschien een linkje naar een goede HowTo. Ik kan hem iig niet vinden.
PS ik maak hem onder windows 7.
Ik weet dat er voor Ubuntu en Windows 7 simpele tooltjes bestaan waarmee je in één klik een USB stick bootable formatteert en vervolgens de ISO erop installeert, en ik ben dus benieuwd of iemand nog een tip heeft, of misschien een linkje naar een goede HowTo. Ik kan hem iig niet vinden.
PS ik maak hem onder windows 7.
youtube.com/@hisrep