Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gamer004
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-04 12:58
Sinds upgrade naar Froyo werkt de synchronisatie van mijn Exchange (werk) agenda niet meer.
Agenda item van Desire --> Outlook werkt wel. Agenda item van Outlook --> Desire werkt niet meer.

E-Mail push werkt nog wel maar laat af en toe ook steken vallen ( houdt er spontaan mee op na x tijd). Collega's die nog op 2.1 Eclair zijn gebleven hebben geen problemen( had ik dat ook maar gedaan)
We sluiten daarmee de backend Exchange servers uit.

Gebeld met HTC, probleem was nieuw volgens medewerker. Nog niet eerder gemeld. Zijn er meer mensen met dit probleem?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Exchange account van je telefoon verwijderen en opnieuw instellen heeft ook niet geholpen?

• gamer004
DaannO schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:32:
Exchange account van je telefoon verwijderen en opnieuw instellen heeft ook niet geholpen?
Nee , helaas niet.

• gamer004
Ben niet zo bekend met forum, zou iemand dit naar het 2.2. upgrade topic kunnen verplaatsen?

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11 14:55

@r!k

It is I, Leclerq

Kwam er gisteren achter, met 2.1 synchroniseerde hij ook als de schermbeveiliging erop zat, met 2.2 lijkt hij dat niet meer te doen gezien ik gisteren toen ik hem unlockte opeens 5 mails van 2 uur daarvoor binnen kreeg en ik heb de synchronisatie toch echt op elke 15 minuten staan.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik zie dat je hem inmiddels zelf al opnieuw hebt geplaatst gamer004 in "Android 2.2-update voor HTC Desire". Dan gaat deze op slot.

De volgende keer kan je beter een topicreport indienen door het handje (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) te gebruiken links naast de topic titel :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.