goede autoradio met A2DP of een 2dins met scherm

Pagina: 1
Acties:

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik heb net een nieuwe auto besteld en heb gekozen voor een 2 dins auto radio met afneembaar scherm. het gaat hierbij om het volgende model: Pioneer AVIC F310bt. nou begin ik toch sterk te twijfelen of dit toch wel een goede keuze is geweest. de radio heeft ingebouwde handsfree functie en een touchscreen welke ook kan fungeren als navigatie systeem. het enige dat mist aan dit toestel is A2DP. opzich is dit laatste nooit zo'n probleem geweest tot voor kort.

sinds kort heb ik een nieuwe telefoon (HTC Desire) en ik maak erg veel gebruik van Spotify in de auto. op dit moment sluit ik de telefoon aan via een jack kabel naar mijn auto radio. dit werkt allemaal goed, maar graag zou ik de telefoon gewoon via de radio kunnen bedienen.

ik zit dus erg te twijfelen over wat ik nou eigenlijk beter kan kiezen. een radio met alles erop en eraan, maar dan niet de mogelijkheid hebben om mijn muziek draadloos te kunnen bedienen / versturen. of een radio zonder scherm maar dan wel met de mogelijkheid om gewoon in de auto te gaan zitten en de muziek gewoon via mijn radio over a2dp te kunnen bedienen.

heeft a2dp beperkingen en zijn er misschien nog nadelen hieraan? het enige nadeel dat ik kan bedenken is de integratie van flitspalen in google maps navigatie en verder nog muziek afspelen en navigeren tegelijk.

hoop dat iemand eerder voor deze keuze heeft gestaan en of iemand mij misschien een goede a2dp autoradio kan opnoemen.