Binnenkort wilde ik samen met een vriend van mij wat foto's gaan maken van bunkers en dergelijke in de regio Utrecht, het originele idee was om naar Fort Vechten te gaan, maar deze blijkt pas in september weer open te zijn. Nu weet ik dat er zo hier en daar nog oude WOII bunkers staan die niet gesloopt worden omdat dat te duur en/of teveel de natuur stoort, nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat ik op een paar na niet precies weet waar deze bunkers allemaal te vinden zijn.
Weet iemand misschien een goede manier om aan een kaart te komen waar dit duidelijk op staat? Ik ga zelf sowieso morgen naar de bibliotheek morgen om te vragen of ze daar wat hebben, maar ik vermoed dat ik daar voornamelijk geschiedenisverhalen zal vinden en niet huidige kaarten van wat er nog staat. Heeft iemand misschien een ander idee over hoe ik aan deze informatie zou kunnen komen?
Alvast bedankt!
Weet iemand misschien een goede manier om aan een kaart te komen waar dit duidelijk op staat? Ik ga zelf sowieso morgen naar de bibliotheek morgen om te vragen of ze daar wat hebben, maar ik vermoed dat ik daar voornamelijk geschiedenisverhalen zal vinden en niet huidige kaarten van wat er nog staat. Heeft iemand misschien een ander idee over hoe ik aan deze informatie zou kunnen komen?
Alvast bedankt!