• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-02 12:51
Ik ben enige tijd in het bezit van een Argosy HV335T media player. Bij het kijken van hd materiaal heb ik om de zoveel seconde een hapering in het beeld. het is maar een hele kleine stotter (soort framedrop) maar ik erger me er behoorlijk aan.

De mediaplayer heb ik aangesloten via een internetkabel aan mijn router. De router is een Netgear WN-300

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? ik ben zelf redelijk nieuw met media streamen e.d dus misschien zie ik een simpele oplossing over het hoofd.

www.mariovisser.com

• Mavi86
als iemand iets weet.. kom maar op :)

www.mariovisser.com

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:35

Animal_X

Rodin

Heb zelfde apparaat en bij mij doet hij dat ook bij bepaalde mkv bestanden. Het lijkt net alsof hij om de zoveel tijd even z'n HD moet lezen... Dit overigens dus wel vanaf interne HD. Welke firmware draai je? Misschien kun je eens wat andere versies proberen.

Persoonlijk stoor ik mij er niet echt aan, is zo miniem...

[ Voor 8% gewijzigd door Animal_X op 14-08-2010 00:42 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Mavi86
Ik weet zo even niet welke firmware erop zit. Weet wel dat ik pas de meest recente erop heb gezet. Dat heeft niet geholpen. Laatst probeerde ik Saving private ryan te kijken (+20gb) en dat liep helemaal niet. ik denk dus toch dat er ergens iets niet goed staat.
Kan het zijn dat mijn computer het niet trekt om die informatie door te geven aan de speler of staat dat er eigenlijk los van?

www.mariovisser.com

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:35

Animal_X

Rodin

Je streamt de content dus over je netwerk begrijp ik? Wired of wireless? voor 1080p content is dat meestal niet zo'n succes i.v.m. de bandbreedte. Heb je geen externe schijf of usb stick die je eens kan proberen? Dan sluit je in ieder geval uit dat het hier door komt.

Zelf speel ik zonder problemen 25GB hd content af via de intere HD. Alleen bij sommige MKV bestanden lijkt het om de zoveel tijd even dat hij een miliseconde een framedrop heeft. Ik ben er ook nog niet achter waarom dit is.

Ik draai overigens de 2.0 officiele firmware. Er schijnt inmiddels ook een 2.09 beta te zijn... Ik zou die eens proberen, je kunt altijd weer terug...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• Mavi86
Ik stream inderdaad wired over het netwerk. Ik ben niet in het bezit van een externe hd helaas maar ik zal eens kijken of ik dat via iemand even kan lenen om te testen.

www.mariovisser.com

Pagina: 1