Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328294

Topicstarter
Ik moet een Toshiba Satellite A300-D5310 kunnen opstarten via internet vanop een andere locatie, ik ga teamviewer gebruiken,

het maakt niet uit of het opstarten, of uit slaapstand/standby halen is, als ik er maar op kan en hem ook kan afsluiten(afsluiten is niet zo'n probleem :d)

Dus, hoe doe ik dit, of kan dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wake on lan misschien, als dat aanstaat in de bios. En als je dus een manier (router of server met wol.exe oid), of vpn wat broadcasts doorlaat hebt...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Nou is het over het algemeen een goed begin om zelf alvast van start te gaan met kijken of je met iets als [google=remote wakeup PC] of [google=pc wake up internet] al een paar mogelijkheden kan vinden.

Om je vraag zonder enige vorm van inzet hier maar neer te zetten (zo van: vertel maar hoe) is niet echt waar we hier op zitten te wachten eerlijk gezegd.
Dat kun je terugvinden in Het algemeen beleid . Aangezien je met deze topicstart niet echt laat zien zelf iets gedaan te hebben wordt dit wel heel erg eenvoudig om er een helpdeskvraag in te zien.
En dat levert over het algemeen een slotje op.

Als je dat wil voorkomen, doe dan een wat uitgebreider verhaal en geef aan wat je zelf hebt uitgezocht en wat of waarom je daar niet mee uit de voeten zou kunnen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.