Tot mijn grote schrik zie kwam ik eracheter dat al mijn .doc-bestanden (rond de 150) besmet zijn. Hoe dit tot stand is gekomen heb ik geen enkel idee van. Heb alleen schijfcontrole, -defragementatie en chkdsk gerund.
Elke eerste twee regels bevatten steeds rare tekens:
<&FaFS*DMG(VBPL>>:<{<AAA(@#E etc. en dan twee regels lang.
Vanaf dit punt (eerste 2 regels vreemde tekens, 3e een enter en vanaf regel 4 onaangetaste document) zijn alle documenten onaangetast.
Mijn vraag is, bestaat er misschien een soort van Mass Text editor waarmee je de eerste 3 regels van ELK tekstdocument kan verwijderen of elk document wat begint met '<&F' en dan de hele regel. Volgens mij is dit een heel schaars probleem, want heb er nergens op internet over gelezen.
Alvast bedankt!
Elke eerste twee regels bevatten steeds rare tekens:
<&FaFS*DMG(VBPL>>:<{<AAA(@#E etc. en dan twee regels lang.
Vanaf dit punt (eerste 2 regels vreemde tekens, 3e een enter en vanaf regel 4 onaangetaste document) zijn alle documenten onaangetast.
Mijn vraag is, bestaat er misschien een soort van Mass Text editor waarmee je de eerste 3 regels van ELK tekstdocument kan verwijderen of elk document wat begint met '<&F' en dan de hele regel. Volgens mij is dit een heel schaars probleem, want heb er nergens op internet over gelezen.
Alvast bedankt!