Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369490

Topicstarter
Hallo,

ik ben van plan om de P2770HD te gaan kopen.

http://www.samsung.com/us...e=prd_detail&tab=features

Ik heb een paar vraagjes, ze klinken misschien dom, maar ik moet het even zeker weten..

Is dit scherm ook een tv-scherm? Zo ja, is het mogelijk om of met een analoge antenne aansluiting of met een digitaal kastje van ZIGGO (via een hmdi kabel) direct tv te kunnen kijken? (met een abbonement)

Kun je een ps3, pc en een digitaal kastje van ziggo tegelijk erop aansluiten?

Bereik je met de ps3 en een blue ray speler wel full hd ook al heb je geen hd abbonement maar gewoon analoog, dat ligt toch niet aan het ziggo abbonement maar dat ligt toch aan de tv zelf omdat de ps3/dvd/blueray speler een eigen signaal uitzendt?

Kun je tv kijken en pcen tegelijk?

Maakt het uit wat voor videokaart je pc heeft? Je kan hem toch gewoon gebruiken als die een VGA kabel heeft? Ook al is die dan van wat mindere kwaliteit?>

Bij voorbaat dank..
greetings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik bij de specs kijk dan staat daar"
Tuner type Analoog, DVB-C, DVB-T
Dat wil dus zeggen dat het scherm over een tuner beschikt, dus in feite kun je het ding gewoon al TV gebruiken.

En wil je er meerdere HDMI apparaten op aansluiten zul je er toch iets van een switch tussen moeten zetten, gezien je maar 1 input hebt.

En zo heel gek veel maak je videokaart niet uit, je hebt iets van 8MB geheugen nodig om het paneel op 32b kleurdiepte op z'n native reso aan te kunnen sturen. Dat heeft praktisch ieder ding wel tegenwoordig. En ik zou het geval niet aansluiten via VGA, maar gewoon via DVI, dat is gelijk een stuk beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke, maar nu de vraag over het digitaal kastje, dat moet wel met kastje zeker?? Aangezien er geen CI+ in zit.

En bereik je met ps3 en blueray speler wel full hd? Oftewel, zenden die een eigen signaal uit waardoor het niet uit maakt wat voor abbonement je hebt?

En nog een vraag:p zijn ned1,2,3 sowieso in hd te zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Een blurayspeler of PS3 hebben toch niets te maken met jouw TVsignaal? Die staan compleet los van elkaar, dus die kun je zo instellen als je wilt.

En welke zenders er in HD te bekijken zijn... geen idee, kijk eens bij het zenderaanbod van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooltime
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01 20:30
Anoniem: 369490 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:20:
Oke, maar nu de vraag over het digitaal kastje, dat moet wel met kastje zeker?? Aangezien er geen CI+ in zit.

En bereik je met ps3 en blueray speler wel full hd? Oftewel, zenden die een eigen signaal uit waardoor het niet uit maakt wat voor abbonement je hebt?

En nog een vraag:p zijn ned1,2,3 sowieso in hd te zien??
Ik heb een alphacrypt besteld. Ik laat je weten of het werkt zodra ik em heb.

http://www.gebruikers.tv/wordpress/?tag=alphacrypt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Aha, maar met een kastje dat je bij Ziggo kan kopen voor €100 en een HMDI kabel werkt digitale tv sowieso toch? Dan maakt het niet uit of je CI of CI+ of wat dan ook hebt. Als je maar een HMDI ingang hebt, of een component...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dat kastje zorgt voor je digitale TV, ongeacht wat je daar aan gaat hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 269504

Er zit al een soort kastje in die samsung om digitaal tv te kijken , dat gaat gewoon via de analoge kabel.
De eerste paar dagen kreeg ik denk ik als proef nl 1,2 en 3 digitaal te ontvangen , daarna moet je een abonement ergens op nemen .En je kan jammergenoeg niet de tv en de pc tegelijk gebruiken .

Topicstarter
Oke, ik ga hem wss kopen. Nog 1 vraagje, ik heb een oude pc met een Geforce 6100 GT kaart er nog inzitten die heeft dus enkel een VGA uitgang.

Maar nu vraag ik me af, als ik mijn pc op mijn monitor dan aansluit, krijg ik dan vol beeld? Omdat die tv Full hd resolutie heeft.. Of wordt het dan uitgerekt? Of wordt het gewoon goed weergeven net als nu op mijn TFT...

Mvg,
Jelle

Topicstarter
Ik hoef enkel te internetten .. Games speel ik niet op pc.. Ik wil alleen weten of mijn scherm dan wel vullend is..

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 369490 op 12-08-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Gewoon de native resolutie aanhouden, dan weet je zeker dat je scherm beeldvullend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Excuses voor het posten in een oude thread, maar dit leek me een betere optie dan een nieuwe thread te starten.
Ik hoop dat ik hier meer geluk heb dan in de review comments.

Nu mijn vraag, ik had pas deze tv gekocht met de kennis dat Ziggo niet ondersteunt wordt door de interne tuner.
Ik had verwacht dat dit niet uit zou maken als ik er een externe tv-tuner op aansloot (die overigens wel werkt op een andere tv), maar dit bleek niet het geval.
Er worden ongeveer 270 digitale kanalen gevonden tijdens het scannen, maar alleen Nederland 1 is toegankelijk.

Het lijkt erop dat de interne tuner ervoor zorgt dat de externe tuner niet werkt, klopt dit of zie ik iets verkeerd?
Is er een manier om ervoor te zorgen dat een externe tuner wel werkt op deze monitor?

Er zijn niet bepaald veel Full-HD schermen van 26"/27", dus veel keus is er niet.
Pagina: 1