Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attimos
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12-2014
Ik heb zonet mijn pc geformatteerd nadat ik via een programma mijn vorige cd key heb kunnen achterhalen.
Bij de installatie van windows xp PRO vraagt hij om deze key, en die blijkt niet te werken.

Nu heb ik thuis nog een versie van windows xp HOME gevonden waarvan ik zeker weet dat ze legaal is en werkt, doch ik kan deze cd niet gebruiken omdat de installatie van windows xp PRO telkens opnieuw opstart en om de cd key vraagt.
Kan iemand mij helpen om deze installatie te cancellen zodat ik mijn cd v
an windows xp HOME kan gebruiken? Het enige wat ik tot hiertoe heb gevonden is dat ik via het command SHIFT + F10 in een opdrachtprompt geraak, maar ik heb geen idee wat ik hier zou moeten invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Booten vanaf je Windows Home cd en opnieuw formateren?

[ Voor 50% gewijzigd door DeeJee op 10-08-2010 12:16 ]

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:07

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

CD/DVD-speler als eerste in de bootvolgorde zetten?
Je harddisk formatteren?

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tja, dat valt toch echt wel een beetje onder de noemer basiskennis waarvan we hier verwachten dat je dat wel hebt.
En zelfs als je het niet zou weten: een zoekopdracht als [google=XP schoon installeren] moet al meer dan genoeg resultaten opleveren waar je je eigen vraag mee kan beantwoorden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.