Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:57

Croga

Luitjes,

Sinds enige tijd gebruik ik een PC gebaseerd op de P45-Neo3 (en nog wat andere onderdelen.....)
Deze liep zojuist vast en weigert nu weer op te starten.

Hoewel ik het idee heb dat het aan de videokaart of de voeding ligt, en ik deze dus zal moeten testen, viel mij op dat dit bord uitgerust is met een 4-tal kleine ledjes. Deze branden bij het opstarten eerst allemaal en vervolgens gaan er 2 uit. Het lijkt mij dat dit diagnose ledjes zijn die mij informatie verschaffen over wat er mis is.

Ik kan echter nergens informatie vinden over wat deze ledjes zouden moeten betekenen. De handleiding (electronisch van de MSI website) zegt er niets over, de support site van MSI brengt geen soelaas en een zoektocht op Google levert ook al niets op.

Verhelder mij. Wat doe ik fout in mijn zoektocht? Het kan toch niet zo zijn dat deze informatie nergens beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
je gaat naar de site van msi, typt het model in van je moederbord , bij downloads staat de manual van het moederbord daarin staat de led codes

edit : idd een beetje lastig om te vinden.
welk type neo3 heb je om precies te zijn ?

[ Voor 24% gewijzigd door osmosis op 10-08-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jterpstra schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:17:
je gaat naar de site van msi, typt het model in van je moederbord , bij downloads staat de manual van het moederbord daarin staat de led codes
Been there, done that, geen informatie over de led codes.....
jterpstra schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:17:
welk type neo3 heb je om precies te zijn ?
Volgens mij is het gewoon de P45-Neo3 (zonder enige toevoeging). Deze kan ik echter nergens specifiek terug vinden.

Aan de andere kant zijn er volgens mij veel meer borden met deze leds er op. Zowieso hebben alle P45-Neo3 varianten deze leds. Het type is in principe dus niet zo heel belangrijk, ik kan van geen van de borden specs van de leds vinden :(

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:18:
[...]

Been there, done that, geen informatie over de led codes.....
Gevonden : http://eu.msi.com/index.p...maincat_no=1&prod_no=1634
je hebt de bovenste nodig . multi-lang v1.1
pagina en-24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En ik maar denken dat de multilang dezelfde info had als de Engelse....
Afijn; helaas dus geen verdere informatie over het probleem....

Bedankt voor de hulp! Ik ga eens nieuwe voedingen proberen :(