[iPod Touch G1] Meerdere ActiveSync accounts

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfunk
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik heb hier een iPod Touch G1 liggen met iOS 3.1.3 en wil graag naast een ActiveSync die ik al heb met outlook webaccess nog een activesync opzetten met een andere outlook webaccess.

Google heeft me niet verder geholpen helaas. De search hier ook niet.

Is het iemand hier gelukt? Ik weet dat het in iOS 4 kan maar die kan ik helaas niet op een G1 zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-09 22:53

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Bedoel je toevallig Exchange? ActiveSync is namelijk enkel beschikbaar voor Windows. Exchange is voor e-mail, contacten en agenda's en is in oude firmwareversies inderdaad gelimiteerd tot één account per iPhone.

Er zijn in principe twee mogelijkheden:
1) Een ander protocol gebruiken, bijvoorbeeld IMAP. Het is de vraag of de mailserver dit ondersteunt en in hoeverre die ondersteuning reikt (ook contacten en agenda's, of niet?). Misschien kan je dit even navragen bij de beheerders van het systeem?
2) Je kunt je iPhone jailbreaken zodat je een patch hiervoor kunt installeren. Jailbreaken gaat tegenwoordig heel simpel en er kan bijna niks misgaan. Door met je browser op je iPhone naar www.jailbreakme.com te gaan en daar de stappen te volgen, is je iPhone gejailbreaked. Als je iPhone gejailbreaked is kan je AddExchange gratis installeren zodat je twee Exchange-accounts kunt gebruiken. Indien je er meer dan twee wilt gebruiken, dan kan je MultiExchange voor $ 0,99 kopen om onbeperkt Exchange-accounts toe te voegen.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.