Hoi,
Allereerst, ik weet niet precies of ik het in de goede sectie post, zoniet, sorry daarvoor.
Ik heb sinds een week of 2 het probleem dat de pc af en toe freezed.
Soms een hele dag niet, soms paar keer in een paar uur.
Eerst stopt het beeld, en daarna kan ik ook de muis niet meer bewegen.
Als er muziek aanstaat stopt die of in een ander geval gaat ze muziek heel langzaam.
Wat me opviel,het gebeurde in de meeste gevallen in firefox, met een website waar hij veel plaatjes tegelijk moet laden. Ook had ik het één keer in Counter strike wanneer er naar servers werd gezocht en deze geladen werden.
Ik heb een overclock via het Asus moederbord, maar wanneer ik deze uitzet is het er nog steeds.
Ook heb ik een stability test gedaan, Prime gedaan, memtest gedaan en bij allemaal was er niks aan de hand. Gister las ik ergens op een forum dat het kon liggen aan de energie verbruik, dat je deze op high performance moest zetten, maar daar stond hij al op dus dat is niet van toepassing. Ook kon het liggen aan de Windows Updates maar ook die zijn allemaal netjes bijgewerkt.
Mijn PC is als volgt:
ASUS Crosshair Formula IV
AMD x6 1090T
4GB Kingston ValueRam
ASUS HD5870
Cooler Master Real Power M520
De temps zijn verder ook gewoon normaal;

Iemand ervaring hiermee en een oplossing? Ik hoor het graag!
Mvg,
Richard
Allereerst, ik weet niet precies of ik het in de goede sectie post, zoniet, sorry daarvoor.
Ik heb sinds een week of 2 het probleem dat de pc af en toe freezed.
Soms een hele dag niet, soms paar keer in een paar uur.
Eerst stopt het beeld, en daarna kan ik ook de muis niet meer bewegen.
Als er muziek aanstaat stopt die of in een ander geval gaat ze muziek heel langzaam.
Wat me opviel,het gebeurde in de meeste gevallen in firefox, met een website waar hij veel plaatjes tegelijk moet laden. Ook had ik het één keer in Counter strike wanneer er naar servers werd gezocht en deze geladen werden.
Ik heb een overclock via het Asus moederbord, maar wanneer ik deze uitzet is het er nog steeds.
Ook heb ik een stability test gedaan, Prime gedaan, memtest gedaan en bij allemaal was er niks aan de hand. Gister las ik ergens op een forum dat het kon liggen aan de energie verbruik, dat je deze op high performance moest zetten, maar daar stond hij al op dus dat is niet van toepassing. Ook kon het liggen aan de Windows Updates maar ook die zijn allemaal netjes bijgewerkt.
Mijn PC is als volgt:
ASUS Crosshair Formula IV
AMD x6 1090T
4GB Kingston ValueRam
ASUS HD5870
Cooler Master Real Power M520
De temps zijn verder ook gewoon normaal;

Iemand ervaring hiermee en een oplossing? Ik hoor het graag!
Mvg,
Richard