Ik kan niet meer terugklokken!

Pagina: 1
Acties:

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik heb m'n processor op 475MHz gezet, 2.9V, maar nu wil ik hem weer op 450 zetten 2.4V, post hij niet op die frequentie! Terwijl dat de normale freq/volt is!

Verwijderd

Heb je m wel teruggezet op 4.5 * 100Mhz? Post anders eens iets meer details over cpu/mobo etc.

Ik zie ook dat je het voltage met een hale volt hebt verhoogd? is dat niet een beetje aan de hoge kant? zo hoog dat je iets beschadigd zou kunnen hebben?

Verwijderd

2,9 Volt?

Whoo :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Dat heb ik met de auto ook wel eens. Als ik overclokc tot de 5de versnelling, isie niet tot nauwelijks meer in zijn 4 te krijgen. Handig om de snelweg te verlaten.

Ik hoop dat Fiat de volgende keer weer gewoon olie ipv grint in de versnellingsbak doet.... :) :) :)

Het kan zijn dat je een dag geduld moet hebben. Er zijn meer gevallen bekend van overgeclockte procs, die opeens niet meer op de normale snelheid willen lopen, en na een dag weer wel.

2,9 V is wel erg veel hoor.....

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:05
Dingen bakken doe ik liever op het gasfornuis en met niet al te dure dingen.
Jij doet het met je processor. Meer dan 0,3 Volt verhogen is niet slim, 0,2 V is veilig.
Maar inderdaad: meer details.

Verwijderd

Tsja Herman.. als je Fiat met 4 versnellingen wordt geleverd en je forceert hem toch in de 5... tsja.. dan is het wellicht moelijk hem terug te krijgen :)

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Sjit, is dat het!!! :) :) :) :)

Laten we ervan uitgaan dat het een Panda met 5-(grint)bak is.

Pa zijn Dodge Ram Van probeer ik altijd in zijn 6 te zetten, maar die zit er ook nergens op. :(
Pagina: 1