Google kan je helpen.
Ey!! Macarena \o/
Ik zie weinig voor of nadelen, alleen prijsklassen.
Daarnaast heet ik je welkom op GoT, gezien je Topicstart adviseer ik je deze twee Faq's even door te lezen:
Het algemeen beleid
Forum FAQ
Beschermt je tegen een hele hoop gedonder
Daarnaast heet ik je welkom op GoT, gezien je Topicstart adviseer ik je deze twee Faq's even door te lezen:
Het algemeen beleid
Forum FAQ
Beschermt je tegen een hele hoop gedonder
[ Voor 77% gewijzigd door D4NG3R op 10-08-2010 09:44 ]
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Welkom op GoT 
Zoals D4NG3R NL al aangeeft, deze topicstart is nou niet echt zoals we ze hier willen zien...
Op GoT is geen vraag te simpel, maar vragen we wel twee dingen:
1) dat je zelf doet wat je kunt om je eigen vraag te beantwoorden
2) dat je de moeite neemt om uitgebreid en duidelijk je vraag te stellen, waarbij ook helder wordt wat je bij 1) gedaan hebt.
Voorzover we hier kunnen lezen lijk je zelf helemaal niets uitgezocht te hebben, en daarnaast stel je de vraag zo breed dat ook niet helder is exact wat je bedoelt (high end CPUs? low end CPUs? gamingperformance? prijs/prestatie? aandelenkoersen en -prognoses?
) dat we zelfs met de beste wil in de wereld geen sluitend antwoord kunnen geven.
Daarom ga ik dit topic sluiten. Ik zou je inderdaad aanraden om nog eens goed de twee links hierboven door te nemen (dat had je sowieso moeten doen voor je je eerste topic opende), en dan vooral dit stuk:
GoT Algemeen Beleid - Een goede topicstart: De Quickstart
Zoals D4NG3R NL al aangeeft, deze topicstart is nou niet echt zoals we ze hier willen zien...
Op GoT is geen vraag te simpel, maar vragen we wel twee dingen:
1) dat je zelf doet wat je kunt om je eigen vraag te beantwoorden
2) dat je de moeite neemt om uitgebreid en duidelijk je vraag te stellen, waarbij ook helder wordt wat je bij 1) gedaan hebt.
Voorzover we hier kunnen lezen lijk je zelf helemaal niets uitgezocht te hebben, en daarnaast stel je de vraag zo breed dat ook niet helder is exact wat je bedoelt (high end CPUs? low end CPUs? gamingperformance? prijs/prestatie? aandelenkoersen en -prognoses?
Daarom ga ik dit topic sluiten. Ik zou je inderdaad aanraden om nog eens goed de twee links hierboven door te nemen (dat had je sowieso moeten doen voor je je eerste topic opende), en dan vooral dit stuk:
GoT Algemeen Beleid - Een goede topicstart: De Quickstart
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()