Toon posts:

Vragen na herinstallatie

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb net een herinstallatie van 10.6 gedaan. Daarvoor de schijf uitgebreid gewist, dus helemaal nieuw. Ik ben nu bezig met updates downloaden en dingen terugzetten, maar een aantal dingen werkt op dit moment niet goed. Het is drie uur, ik wil naar bed en moet morgen weer aan het werk, dus ik vraag alvast hier wat ik kan doen zonder het een uur te googelen... Hoop dat u kunt helpen.

- Magic Mouse scrollt niet meer (maar er staat wel in de gebruiksaanwijzing dat ik 10.6.2 moet hebben, en die is nu onderweg, hopelijk is het dan opgelost);
- Mijn F1 t/m F12 toetsen op het Apple wireless keyboard geven geen licht zachter/harder, spaces, expose, iTunes bediening meer. Op de MacBook zelf nog wel.

Ogen vallen dicht, hopelijk is morgen alles weer beter - dank u!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 02:35 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

ik vraag alvast hier wat ik kan doen zonder het een uur te googelen
En dat is dus niet de bedoeling van GoT. We verwachten dat je eerst zelf een antwoord probeert te vinden, voordat je je vraag hier neergooit. Waarom zouden wij wel de moeite moeten doen, als jij dat niet wilt doen? Dit topic gaat daarom op slot.

Je mag een nieuw topic openen, maar vermeld daar dan wel duidelijk in wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt en waarom het niet voldeed.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.