Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• goakiller900
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 09:31
he luitjes

ik moet eerlijk zijn ik heb niet nagekeken of er een soort gelijk topic is ik heb een hard reset op de tele2 router gedaan alleen blijkbaar is er een update gedaan dat als je dat doet dat hij je om een nieuwe rom gaat vragen
weet een van jullie heren/dames waar ik deze rom van kan vinden ?????

edit: idd heb ik op tele2.nl gekeken maar ze zijn dicht en die domme bot weet niet wat een rom is ^^ en aangezien het nu 1:46 is is er niemand daar

alvast bedankt
Gr Goakiller900

[ Voor 17% gewijzigd door goakiller900 op 10-08-2010 01:48 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wachten tot morgenochtend tot de helpdesk opengaat.

Verder is er echt geen touw vast te knopen aan je post. Kun je proberen wat gestructureerder te zijn, inclusief informatie en interpunctie/hoofdletters? Het lijkt er eerder op alsof je dit als chatkanaal ziet :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• goakiller900
Offtopic : Hoofdletters ??? punten. / komma's nooit van gehoord taal is anyhow nooit echt mijn sterkste punt geweest

Ontopic:

iedergeval ik heb de router voor de grap nog is gereset en hij pakte daarna zijn flash geheugen weer heel apart want nog nooit eerder gebeurd dit na een hard reset

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-11 19:56
Misschien viel je reset net samen met de software update van Tele2, zie bovenste item van
http://www2.versatel.nl/helpdesk/pages/help_detail_v2.php

Mede dankzij een aantal meldingen van klanten over een instabiele verbinding hebben we de oorzaak hiervan kunnen achterhalen.
Volgende week updaten we de software van het modem waardoor dit is opgelost. De aanpassing wordt automatisch geinstalleerd of kan handmatig gestart worden door het modem te resetten.
Gepost op 06/08/2010

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• goakiller900
ik heb net de tele2 Hulpdesk gebeld nog NOOOOOOOIT gehoord van een update :P

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 30-11 01:44
De firmware update zal wel mislukt zijn.
Gewoon nog een keer resetten naar fabrieksinstellingen.
En dan weer updaten.

• goakiller900
nee dat is inderdaad gelukt.

alleen de helpdesk heb ik gebeld van waneer die update zou komen want elke 20 seconde (gemeten ) dropt de verbinding en na een tijdje 5 minuten of zo klapt hij er uit. voor een paar seconde

en dan klapt hij met spellen als battlefield en Cod ect ect.
uit de servers
Pagina: 1