Toon posts:

ide controller probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem met een ide-controller en ik heb verder geen verstand verder van computers maar dit probleem blijft terug komen.
Ik heb het opnieuw geprobeerd te instaleren dat wil niet want er kan geen software daarvoor gevonden worden op mijn pc en handmatig zoeken zou ik niet weten waar ik moet beginnen. Ik heb het al geprobeerd te verwijderen maar elke keer blijft het terug komen dus het zal wel ergens goed voor zijn.
Ik heb een scan probleem met de printer die het voor de rest wel doet maar misschien dat dit ermee te maken heeft?
Op google kom ik er verder niet uit dus ik ben op zoek naar iemand die hier in thuis is.
Ik heb een packardbell pc amd athlon dual core 5000+ 2.6 processor draai windows 7 en 32bits
heb er verder een creative geluidskaart inzitten en een nvidia hd kaart en externe opslag 2t. en een printer.
Maar ik weet eigenlijk niet of ik hier goed aan doe om dit op te schrijven maar wil vragen of iemand hiermee
mij een beetje in kan begeleiden om dit probleem op mijn pc op te lossen

Peter

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bij de fabrikant de software downloaden
heb je de chipset drivers van je moderbord al geinstalleerd?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
fish schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:32:
bij de fabrikant de software downloaden
heb je de chipset drivers van je moderbord al geinstalleerd?
hoi bedankt voor je reaktie,

de chipset drivers van moederbord? Kan ik dat zien of ze zijn geinstaleerd of niet?
Ik gebruik mijn pc al een tijdje het is niet dat ik nu ergens meer begin te instaleren.
Ik weet ook eigenlijk niet waar ik kan zien welke chipset drivers ik nodig heb :?
Zou je stapje voor stapje te werk kunnen gaan aub want ik snap er niet zoveel van

thanks Peter

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Chipset drivers vind je bij of moederbord firma of bij packerd bell, denk dat je bij packered bell moet zijn.
Handleiding van je moederbord daar staat wat voot chipset je hebt.
Normaal krijg je ook een cd of recovery cd, daar kun je ook eens kijken.
Anders zet je de recovery terug naar begin situatie, wel eerts backup maken.

Of op usenet vind je cd's met 100.000 drivers voor alle pc's, indien je iemand kent die dat kan downloaden.